Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 61151 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

q300r_bc2

• Gast
Reactie #60 Gepost op: 1 september 2009, 16:07:03
Net geïnstalleerd op een Sony Ericsson XPERIA X1 en lijkt te werken. :)

Wensenlijstje: tekstfilter zodat ik bijvoorbeeld kan filteren op GRIP of andere zaken. O0

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #61 Gepost op: 1 september 2009, 16:11:11
Wensenlijstje: tekstfilter zodat ik bijvoorbeeld kan filteren op GRIP of andere zaken. O0
Interessant, daar zal ik eens over nadenken!   ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[

Bart S

• Gast
Reactie #62 Gepost op: 1 september 2009, 17:10:56
Op de Herald werkt het ook prima tot nu toe. Ik moet alleen wel altijd een refresh doen na opstarten of na wijzigingen in de settings gemaakt te hebben. Maar dat vind ik niet zo'n probleem. Dat tekstfilter is een goed idee!

Er schiet me nog wat te binnen, Na een minuutje gaat mijn telefoon in batterijsave modus waarbij hij het scherm uitschakeld maar ook de wifi verbinding. Dan krijg ik dus geen berichten meer binnen. Iemand suggesties? Op externe stroom blijft 'ie wel wakker...

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #63 Gepost op: 1 september 2009, 17:26:45
Geinstaleerd op mijn samsung omnia.

Complimenten, bij nieuw bericht krijg ik een pop-up en tril+toon.
Eindelijk een perfecte monitor voor mijn telefoon, complimenten  O0

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #64 Gepost op: 6 september 2009, 15:42:11
Het is weekend, dus weer tijd voor een update. Helaas zijn de wijzigingen deze keer niet zo duidelijk, al zijn wel een aantal wensen verwerkt:

- Logboek toegevoegd, zodat mogelijke fouten in het programma zichtbaar worden. Tevens mogelijk om dit logboek naar het klembord te kopieren;
- Mogelijkheid om te filteren toegevoegd;
- P2000 meldingen die niet als type Ambulance, Politie of Brandweer kunnen worden herkend worden nu grijs weergegeven. Voorbeeld hiervan was regio Brabant-Noord die in de vorige versie helemaal leeg leek te zijn;
- Klein foutje hersteld die zorgde voor 2 updates na nieuwe installatie;
- Poging gedaan om het probleem te verhelpen dat sommige telefoons starten met een leeg, wit scherm. Hier wil ik graag wat feedback op indien mogelijk  :).

That's it, hier is hij te downloaden!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[

willummm

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #65 Gepost op: 6 september 2009, 22:32:17
Uiteraard de nieuwe versie geïnstalleerd, en helemaal tevreden dat Brabant Noord weer zichtbaar is. Klasse!  O0
Helaas is - op mijn telefoon - het "lege witte scherm" probleem nog niet opgelost...

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #66 Gepost op: 7 september 2009, 10:08:05
Uiteraard de nieuwe versie geïnstalleerd, en helemaal tevreden dat Brabant Noord weer zichtbaar is. Klasse!  O0
Helaas is - op mijn telefoon - het "lege witte scherm" probleem nog niet opgelost...

Jammer dat het probleem met het witte scherm niet is verholpen. Het is ook jammer dat ik het zelf niet kan reproduceren op mijn toestel... Kan je vanuit versie 0.7 mij nog een keer het log sturen?

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #67 Gepost op: 8 september 2009, 13:18:03
Inmiddels heb ik het probleem voor het witte scherm tijdens het opstarten gevonden, hersteld en getest (Willummm bedankt!). Dit zal worden verwerkt in versie 0.8 die waarschijnlijk volgend weekend wel zal uitkomen  :)

wolter72

• Gast
Reactie #68 Gepost op: 9 september 2009, 13:41:34
Ik krijg bij mij alleen maar de melding : Discipline ALL is not using P2000 in region FLEVOLAND of wat ik ook selecteer ook ALL in ALL geeft exact hetzelfde hoe kan dat?

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #69 Gepost op: 9 september 2009, 16:53:43
Die melding wordt gegeven  zodra hij de feed niet kan vinden door bijvoorbeeld een ontbrekende internet verbinding. Heb je een werkende internet verbinding op het toestel en zo ja, stuur me eens het log-bestand...