Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 61142 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

SteKel

• Senior gebruiker
Reactie #70 Gepost op: 10 september 2009, 15:37:54
Draait echt als een zonnetje op mijn HTC Diamond, waarvoor complimenten en heel veel dank!

Misschien wat ideeën voor de wensenlijst. Ik hang mijn HTC regelmatig in de autohouder, maar dan is de afstand net iets te groot om de meldingen goed te kunnen volgen. Is het mogelijk om:

• de lettergrootte instelbaar te maken,
  • een geluid te laten horen bij nieuwe meldingen,
  • de meldingen te tonen op een volledig scherm (zonder viewing aanduiding)?

Ik ga ervan uit dat dit programma veelal onderweg gebruikt wordt en dan zijn de tijd, meldtekst en voertuigen de belangrijkste gegevens. De datum is natuurlijk al bekend en met de capcodes doe je dan volgens mij niet zoveel. Om mobiel zoveel mogelijk informatie op het scherm te krijgen vraag ik me dan af of het mogelijk is om de datum en capcode weg te laten en de tijd met de 2de en 3de regel samen te voegen. Bijvoorbeeld:

Citaat
10-09-2009 15:16
Ambulance
Ambulance 15-129 Witte Kruis
(1520029)
B 2512 HH 150 DP1 Centrum Westeinde
150 'S-GRAVENHAGE 76651

wordt dan:

Citaat
15:16 Ambulance 15-129 Witte Kruis
B 2512 HH 150 DP1 Centrum Westeinde
150 'S-GRAVENHAGE 76651

Dit zijn zomaar wat hersenspinsels en trek je er vooral niets van aan als dingen onmogelijk of juist onwenselijk zijn, want ik beleef er nu al heel veel plezier aan. Succes met de ontwikkeling verder!
Groeten uit Den Haag, Gerard  

Bart S

• Gast
Reactie #71 Gepost op: 15 september 2009, 07:42:36
Zojuist versie 0.8 geinstalleerd. Het probleem met het witte scherm na startup is inderdaad verholpen. Het Googlekaartje werkt ook super. Nog wel een vraagje over het filter. Kan je meerdere woorden opgeven en waar wordt er gezocht naar het filterwoord? Is dat het hele bericht of alleen de meldtekst?

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #72 Gepost op: 15 september 2009, 19:24:20
Zojuist versie 0.8 geinstalleerd. Het probleem met het witte scherm na startup is inderdaad verholpen. Het Googlekaartje werkt ook super. Nog wel een vraagje over het filter. Kan je meerdere woorden opgeven en waar wordt er gezocht naar het filterwoord? Is dat het hele bericht of alleen de meldtekst?
In het filter is het nu mogelijk op één woord te filteren, er wordt dan gefilterd op de berichtinhoud (title in de xml). Ik zou de filtering ook op andere velden toe kunnen passen en/of komma-gescheiden zoekwoorden toe kunnen staan met een AND/OR variant. Tenminste, ik denk dat me dat wel moet lukken  8).

Voor de rest:
Gisteren heb ik de nieuwe versie uitgebracht, 0.8, klik hier. Wat is er zoal aangepast:
- Google-maps kaartje is toegevoegd, met daarop de meldingen uit je huidige weergave;
- Aantal volgordes veranderd mbt het laden van verschillende schermen. Het programma lijkt nu sneller te werken;
- Logging verbeterd;
- Aantal zaken op achtergrond aangepast, wat dat precies was weet ik niet meer  :P.

Hoop dat jullie ook veel plezier aan deze versie mogen beleven!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[

kees8471

• Gast
Reactie #73 Gepost op: 16 september 2009, 09:55:10
Complimenten over de app. Ik ben een heel tevreden gebruiker en heb net v0.8 geïnstalleerd op mijn Omnia (WM6.5).

Ik loop echter tegen het volgende aan, de schermweergave van de alarmeringen is erg groot (valt buiten het schem). Het kaartje in Maps wordt wel goed weergegeven. De beeldweergave in v0.7 was wel goed.

Groeten.

jazo72

• Gast
Reactie #74 Gepost op: 16 september 2009, 09:59:01
Werkt het ook op een Blackberry?
 :D

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #75 Gepost op: 16 september 2009, 13:08:30
Werkt het ook op een Blackberry?
 :D
Nee. Enkel op Windows Mobile toestellen met een touch-screen.

Complimenten over de app. Ik ben een heel tevreden gebruiker en heb net v0.8 geïnstalleerd op mijn Omnia (WM6.5).

Ik loop echter tegen het volgende aan, de schermweergave van de alarmeringen is erg groot (valt buiten het schem). Het kaartje in Maps wordt wel goed weergegeven. De beeldweergave in v0.7 was wel goed.

Groeten.

Ik heb je teruggemaild, zal proberen dit op te lossen!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #76 Gepost op: 20 september 2009, 22:49:16
Leuke app :)

Werkt goed op:
HTC Touch Pro
DotNet 3.5

Paar opmerkingen / tips waar je misschien iets mee kunt:
- het overschakelen naar Google Maps gebeurd bij mij vrij traag (zowel op WiFi als GRPS) hebben meer mensen hier last van?
- inzoomen in GM
- melding gevens opvragen in GM (tikken op een ballonnetje)
- extra info bij de melding, zie ook http://p2000mobiel.nl/9/utrecht.html (geen idee hoe het heet...)

Hopelijk kun je er wat mee, je hebt in elk geval een geweldige app egmaakt!

JordyDelwel

• Senior gebruiker
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #77 Gepost op: 20 september 2009, 23:06:54
Ik heb een Nokia N97... wat kan ik daar opzetten?? heb de telefoon net dus nog niet zo veel verstand van  ;D :P
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl

hheesbeen

• NRK VBD
  • Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #78 Gepost op: 22 september 2009, 17:39:01
Op mijn "good old" HTC Wizard, met WM5.0 geen problemen, werkt perfect!

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #79 Gepost op: 22 september 2009, 20:32:55
Goed om te horen!  O0