Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 60598 keer)

0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.

PietjeNL

  • Gast
Reactie #90 Gepost op: 11 oktober 2009, 22:23:56
Echt een super applicatie, alleen hoe kan je meerdere filters instellen??
Zou het ook mogelijk zijn om zelf een bron in te kunnen stellen voor de berichten??
Bij mijn htc pro wil de applicatie niet refreshen als je hem niet open hebt staan, klopt dit of heb ik iets fout gedaan??

Alvast bedankt


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #91 Gepost op: 12 oktober 2009, 22:34:10
Citaat
Echt een super applicatie, alleen hoe kan je meerdere filters instellen??
Meerdere filters is nog niet mogelijk. Ik zit eraan te denken om meer filters mogelijk te maken door het veld filter komma-gescheiden termen te laten accepteren.
Citaat
Zou het ook mogelijk zijn om zelf een bron in te kunnen stellen voor de berichten??
Nee, helaas. Ik heb de applicatie niet zo flexibel gemaakt dat dat mogelijk is. Heb je een suggestie voor een (betere) bron?
Citaat
Bij mijn htc pro wil de applicatie niet refreshen als je hem niet open hebt staan, klopt dit of heb ik iets fout gedaan??
De applicatie moet inderdaad open blijven staan om te refreshen. Probeer de applicatie eens te minimaliseren middels de "<-- hardware button"
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Rowin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #92 Gepost op: 26 oktober 2009, 20:33:30
Kan het kloppen dat het de afgelopen dagen het niet helemaal heeft gedaan zoals het hoort?
Heb regelmatig een melding gekregen dat de meldingen niet geladen konden, waarschijnlijk een probleempje bij de website waar de meldingen vandaan komen?

Kan dit kloppen, of ben ik de enigste die dit probleem gehad heeft en het dus waarschijnlijk aan mij ligt? ???


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #93 Gepost op: 26 oktober 2009, 20:37:28
Ik heb geen problemen ondervonden. Misschien dat er problemen waren met een specifieke regio?
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #94 Gepost op: 26 oktober 2009, 21:26:03
misschien ben ik blont he,

maar hoe moet ik de app op mn HTC touch dual installeren?
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #95 Gepost op: 26 oktober 2009, 21:29:25
Cabinetbestand downloaden van mijn site, en vervolgens starten op je toestel. Niet uitpakken of iets anders. Als je hem start vanuit de verkenner zal het zichzelf installeren. Het programma werkt trouwens alleen als je een touch-screen hebt, ik weet niet precies of jouw toestel dat heeft...
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


E.

  • IVK'er
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #96 Gepost op: 27 oktober 2009, 21:36:40
Kan het kloppen dat het de afgelopen dagen het niet helemaal heeft gedaan zoals het hoort?
Heb regelmatig een melding gekregen dat de meldingen niet geladen konden, waarschijnlijk een probleempje bij de website waar de meldingen vandaan komen?

Kan dit kloppen, of ben ik de enigste die dit probleem gehad heeft en het dus waarschijnlijk aan mij ligt? ???

Ik heb ongeveer dezelfde problemen ondervonden de afgelopen dagen. Het programma heb ik een dikke maand geleden geinstalleerd op mijn HTC Diamond, en het werkte zeer goed en snel! Mijn complimenten! O0
Tot een paar dagen geleden, ik kon geen enkele melding meer ontvangen en kreeg een error. Op dit moment krijg ik alleen meldingen van een dag oud binnen, ongeacht de regio die ik heb geselecteerd.

Logje dat zojuist is gegenereerd:
Citaat
21:26:21 Succesfully created HTML
21:26:21 Loaded All in Noord en Oost-Gelderland
21:26:16 Autoupdate enabled at startup
21:26:16 Could not connect to server
21:25:30 Checking version
21:25:30 Settings loaded
21:25:28 Starting program

Lijkt een probleem te zijn met de website?  ???


EdwinC

  • IC-verpleegkudige i.o.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #97 Gepost op: 27 oktober 2009, 21:41:07
Klopt het dat de site offline is oid?  Ik kom helemaal niet erop.

Groeten


E.

  • IVK'er
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #98 Gepost op: 27 oktober 2009, 22:23:16
Klopt het dat de site offline is oid?  Ik kom helemaal niet erop.

Groeten

De site (www.alarmeringen.nl) is nog wel te bereiken, zowel via PDA als PC, maar de meldingen die weergegeven worden zijn oud.
Hopelijk zijn de problemen van de site snel verholpen!  ;)


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #99 Gepost op: 27 oktober 2009, 22:30:31
ik heb m net geinstalleerd op mn HTC Touch Dual, en het werkt , alleen zijn de meldingen idd oud
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis