Hoi, daar ben ik weer.
Ik heb de notificaties nog eens uitgebreid zitten testen om te kijken of er een mogelijk patroon te ontdekken valt in wanneer wel, en wanneer (ten onrechte) niet genotificeerd wordt.
Dit heb ik gedaan door met verschillende combinaties van instellingen de meldingen uit te lezen (verversingsinterval, filters, extended, regio/disciplines etc.). Maar helaas, het lijkt gewoon willekeurig te gebeuren.
Wel lijkt het erop, dat er voor zeker meer dan de helft van de meldingen geen (tijdige) notificatie gegeven wordt. Vaak helemaal niet, en soms pas alsnog een aantal verversingen verder, al dan niet bij herhaling.
Bij mij zijn de notificaties in ieder geval niet betrouwbaar meer. Omdat ik daar verder niemand over hoor, ben ik heel benieuwd of ik de enige ben met dit probleem. Want dan ligt het aan mijn Diamond en lijkt een hard reset nog de enige mogelijkheid. Maar dat heb ik er graag voor over, want dit geweldige proggie is zo langzamerhand mijn absolute favoriet geworden!
Overigens is de kwaliteit van de meldingen zelf enorm toegenomen, net als de beschikbaarheid van oude meldingen.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!