Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 60587 keer)

0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.

SteKel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 638
Reactie #150 Gepost op: 4 januari 2010, 10:47:13
Net even uitgeprobeerd, maar bij mij lopen het geluid, de popup en het trillen, zoals het hoort, synchroon. Geen last van dus.

Ik heb net ook mijn zelf ingestelde notificatiegeluid gehoord bij de bevestiging van een verzonden SMS, maar het kan zijn dat hiervoor standaard hetzelfde geluid gebruikt wordt.

Ben je al op het spoor van de notificatiefout? Hoop het wel, want ik mis het programma ontzettend en kijk reikhalzend uit naar een nieuwe versie!
Groeten uit Den Haag, Gerard  


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #151 Gepost op: 4 januari 2010, 21:45:24
Ok, dan zal ik er nog even naar kijken. Ik denk trouwens wel dat ik het probleem met de notificatie heb gevonden, dat heb ik inmiddels aangepast in de ontwikkelomgeving. Als je wilt kan ik je een 'beta' sturen zodat je een en ander kan proberen, stuur me dan even een mailtje.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Tukker2

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #152 Gepost op: 28 januari 2010, 21:27:36
Bedankt voor dit progje,  O0 werkt prima maar heb nog wel wat verbeter puntjes vor de toekomst (luxe problemen. ;D)

Ik draai het op een HTC HD met wm 6.1.
Heb altijd het filter ingesteld. (ijsselland en twente)

Na de eerste melding krijg ik een tekstballon in de bovenste balk en deze gaat nooit meer weg. Als ik er op klik komt er geen vervolg meer. :-[
Ook ik krijg willekeurig notificatie en vaak helemaal niet
Berichten blijven een willekeurig tijd staan. (is daar een vaste tijd voor?
auto-update staat op 5 min. maar soms is het 30 min. geleden dat er ververst is.
automatische toevoegen van een 3e,4e, selectie als de 2e wordt gebruikt. (mits het progje niet te groot wordt. )


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #153 Gepost op: 28 januari 2010, 21:41:21
Bedankt voor dit progje

Jij bedankt voor je verbeterpuntjes! Het klopt inderdaad dat in de laatste release de notificatie nog niet helemaal consequent werkt, soms worden meldingen wel en soms niet weergegeven. Ik ben echter al een tijdje aan het bouwen aan een nieuwe versie. Deze versie laat wat langer op zich wachten omdat ik een groot aantal verbeteringen hierin probeer door te voeren. Zo laat ik het webbrowser-object helemaal los, wat op sommige problemen voor problemen zorgde (ontbrekende scrollbar etc). In de nieuwste versie probeer ik ook de scroll-functionaliteit, de zgn gestures door te voeren, hiermee kan veel makkelijker worden gescrollt in het programma. Ook de notificaties heb ik inmiddels beter onder controle, ik hoop dat het me lukt dat ik de oude notificaties ook kan laten verwijderen omdat het inderdaad anders een volle boel wordt. Je suggesties voor een 3de en eventueel 4de selectie zie ik nog niet helemaal zitten, daar komt nogal wat werk achterweg, maar goed, ik zal het eens bekijken, eerst de andere punten :). Iets waar ik zelf wel tevreden over ben is de mogelijkheid om per melding een menu op te roepen waarmee onder andere die ene melding op de kaart kan worden getoond, of juist van die ene melding meer informatie op het scherm wordt gezet. Een hoop nieuwe ontwikkelingen, welke ik hoop binnen niet al te lange termijn te kunnen vrijgeven in versie 1.2.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Tukker2

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #154 Gepost op: 28 januari 2010, 22:30:06
O0
Wij wachten rustig af. Succes


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #155 Gepost op: 29 januari 2010, 13:50:50
Super bedankt voor dit programma!  O0

Draai het op een HTC TyTN2 met Windows Mobile 6.1, moest inderdaad nog wel .NET installeren maar daarna ging het perfect.

Bij mij blijft alleen de notificatie ('melding') onderaan het scherm staan als er een nieuw bericht is binnengekomen. Bij bijvoorbeeld SMS gebeurt dit ook, maar als je er dan op klikt (en dus bekijkt) dan is hij daarna weg. Bij P2000 Mobile Monitor kun je de tekstballon alleen weer 'verbergen' en steeds opnieuw bekijken, maar hij gaat niet meer weg?

Voor de rest niks dan complimenten, het is duidelijk, overzichtelijk en werkt zeer praktisch


Het standaardgeluidje (wat je dus aanpast met die registersetting) hoor je volgens mij als je batterij bijna leeg is (<5%)
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


Tukker2

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #156 Gepost op: 8 februari 2010, 19:18:25
Heb nog weer een puntje kunnen vinden. ::)

Als ik wat langer aan het telefoneren ben trilt het toestel, als ik dan kijk heb ik een error loading op beide selecties.
Na het bellen komt er na een periode weer een melding en is het bericht wat voor het bellen was binnen gehaald opnieuw vermeld.Het lijkt er dus op dat je tijdens het bellen geen berichten kan binnen halen. ???

Optie: het zou ook handig zijn dat ik kan instellen wanneer het programma actief is, wordt ik s'nachts tenminste niet wakker. ;D


willummm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #157 Gepost op: 24 februari 2010, 22:15:00
Jij bedankt voor je verbeterpuntjes! Het klopt inderdaad dat in de laatste release de notificatie nog niet helemaal consequent werkt, soms worden meldingen wel en soms niet weergegeven. Ik ben echter al een tijdje aan het bouwen aan een nieuwe versie. Deze versie laat wat langer op zich wachten omdat ik een groot aantal verbeteringen hierin probeer door te voeren. Zo laat ik het webbrowser-object helemaal los, wat op sommige problemen voor problemen zorgde (ontbrekende scrollbar etc). In de nieuwste versie probeer ik ook de scroll-functionaliteit, de zgn gestures door te voeren, hiermee kan veel makkelijker worden gescrollt in het programma. Ook de notificaties heb ik inmiddels beter onder controle, ik hoop dat het me lukt dat ik de oude notificaties ook kan laten verwijderen omdat het inderdaad anders een volle boel wordt. Je suggesties voor een 3de en eventueel 4de selectie zie ik nog niet helemaal zitten, daar komt nogal wat werk achterweg, maar goed, ik zal het eens bekijken, eerst de andere punten :). Iets waar ik zelf wel tevreden over ben is de mogelijkheid om per melding een menu op te roepen waarmee onder andere die ene melding op de kaart kan worden getoond, of juist van die ene melding meer informatie op het scherm wordt gezet. Een hoop nieuwe ontwikkelingen, welke ik hoop binnen niet al te lange termijn te kunnen vrijgeven in versie 1.2.

Inmiddels alweer een tijdje geleden deze reactie. Zit er nog schot in de ontwikkeling, of is het allemaal toch lastiger dan gedacht? Ben overigens nog steeds een tevreden gebruiker van de huidige versie... :)


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #158 Gepost op: 26 februari 2010, 20:16:20
Als ik wat langer aan het telefoneren ben trilt het toestel, als ik dan kijk heb ik een error loading op beide selecties.
Na het bellen komt er na een periode weer een melding en is het bericht wat voor het bellen was binnen gehaald opnieuw vermeld.Het lijkt er dus op dat je tijdens het bellen geen berichten kan binnen halen. ???

Optie: het zou ook handig zijn dat ik kan instellen wanneer het programma actief is, wordt ik s'nachts tenminste niet wakker. ;D
Je eerste punt komt doordat niet kan worden geupdate als je belt over een gprs verbinding. Er kan dan geen spraak- en dataverkeer tegelijk plaatsvinden. Desalniettemin is het inderdaad niet wenselijk dat op dat moment een melding wordt gegeven. Zal ik aanpassen. Je tweede punt kan ik me ook in vinden, ik zal kijken hoe ik dit in kan bouwen!

/Edit: Is het wenselijk dat gedurende de nacht niet geupdate wordt, of wel geupdate wordt maar niet het geluid/tril wordt uitgevoerd?

Inmiddels alweer een tijdje geleden deze reactie. Zit er nog schot in de ontwikkeling, of is het allemaal toch lastiger dan gedacht? Ben overigens nog steeds een tevreden gebruiker van de huidige versie... :)
22-02-2010 heb ik een nieuwe versie gereleased, de 1.12. In die versie heb ik de notificaties grondig ge-herzien. Als het goed is moeten de notificaties nu goed gaan, laat me even weten als dat niet zo is. Verder heb ik de functie ingebouwd die ervoor zorgt dat het device niet op standby zal gaan, dit zorgt voor een correcte manier van meldingen weergeven. Vinkje kan worden gevonden onder de programma instellingen. Benieuwd wat je ervan vindt!

Hier trouwens een link naar de download-pagina
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


willummm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #159 Gepost op: 28 februari 2010, 23:03:38
Versie 1.12 geinstalleerd, helaas werkt deze niet bij mij. Log is als volgt:

22:53:35 Succesfully created HTML
22:53:35 Error creating dataview
22:53:35 Error binding column to dataset
22:53:35 Loaded All in Brabant-Zuidoost
22:53:35 Loaded All in Brabant-Noord
22:53:28 Settings loaded
22:53:28 Starting program

Versie 1.11 terug gezet, ook deze geeft nu dezelfde foutmelding.
M.a.w. niets werkt er meer... :'(