Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 60570 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #180 Gepost op: 29 maart 2010, 21:30:12
jij ook bedankt voor de melding!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #181 Gepost op: 5 april 2010, 18:29:57
Ik heb een beta versie klaar, met nogal ingrijpende veranderingen. Voordat ik deze definitief wil vrijgeven zou ik van een paar gebruikers willen vragen of ze de nieuwe versie kort willen testen. Stuur me even een PM met je mailadres dan krijg je de setup via de mail toegezonden. Ik hoop dat er een paar zijn die me hier even mee willen helpen. Hier in ieder geval 2 screenshots:

---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #182 Gepost op: 5 april 2010, 18:58:44
Ik wil best testen als je mensen nodig hebt.  ;)


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #183 Gepost op: 5 april 2010, 19:02:32
Ik wil best testen als je mensen nodig hebt.  ;)
Stuur me even een mailtje via mijn profiel of een PM met daarin je emailadres. Ik zal dan via de email de setup toesturen. Bedankt voor je reactie!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


willummm

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #184 Gepost op: 5 april 2010, 21:55:24
Laat maar komen, email adres is bekend als het goed is...


Tukker2

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #185 Gepost op: 13 april 2010, 21:09:16
PM


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #186 Gepost op: 13 april 2010, 21:12:07
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Eaglesoft

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
  • Brandweer Soest
    • Brandweer Soest
Reactie #187 Gepost op: 24 april 2010, 00:17:28
Voordat ik deze definitief wil vrijgeven zou ik van een paar gebruikers willen vragen of ze de nieuwe versie kort willen testen.

Als het nog kan zou ik deze best willen testen  ;)
Vrijwilliger bij de Brandweer van Soest


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #188 Gepost op: 24 april 2010, 00:20:04
Als het nog kan zou ik deze best willen testen  ;)

Stuur me even een PM met je mailadres dan krijg je de setup via de mail toegezonden.

Even een PM sturen dus ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #189 Gepost op: 26 april 2010, 02:11:22
Na het topic door te hebben geworsteld zag ik deze er nog niet tussen staan :

Volg politie, brandweer en ambulance via P-2000 op de iPhone

donderdag, 22 oktober 2009 (17:18)

Een flinke tijd geleden kon je lezen over de iPhone-applicatie Alarmeringen. Na aanvankelijk een preview en daarna nog een review is het al een paar maanden stil rond deze applicatie. Inmiddels is een andere ontwikkelaar aan de slag gegaan met een applicatie waarmee je politie-, ambulance- en brandweermeldingen kunt volgen. De applicatie heeft de naam P-2000 gekregen en is genoemd naar het communicatiesysteem waarmee de hulpdiensten meldingen plaatsen.
In de applicatie kun je alle meldingen live volgen of filteren op een bepaalde regio. Je kunt ook aangeven dat je alleen een bepaalde hulpdienst wil zien, bijvoorbeeld alleen de brandweer.
De applicatie bevat zelfs push notificaties wanneer er een bepaalde tekst in de melding voorkomt, bijvoorbeeld ‘LIFTOPSLUITING’ of ‘LIFELINER’, mocht je in bepaalde situaties geïnteresseerd zijn. Die meldingen kun je uitschakelen op vooraf ingestelde tijden, bijvoorbeeld wanneer je slaapt. Klinkt als een onmisbare applicatie voor ramptoeristen en verslaggevers van sensatieprogramma’s als Hart van Nederland. Wie een goedkopere oplossing zoekt en alleen in een bepaalde regio geïnteresseerd is, kan deze meldingen ook op een andere manier op de iPhone ontvangen, bijvoorbeeld door @p2kamsterdam  op Twitter te volgen en daarvoor push notificaties in te stellen. Maar bij P-2000 op de iPhone krijg je het pasklaar voor alle regio’s voorgeschoteld voor €2,99.

http://www.iphoneclub.nl/39879/volg-politie-brandweer-en-ambulance-via-p-2000-op-de-iphone/