Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 60562 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Tukker2

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #190 Gepost op: 7 mei 2010, 19:11:46
Inmiddels versie 2.01 getest en deze werkt uitstekend op mijn HTC HD, ben zeer tevreden over de aanpassingen die zijn doorgevoerd.
Toppie. nu nog even de sponsoren bezoeken.  ;D


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #191 Gepost op: 11 mei 2010, 14:51:02
P2000 Mobile Monitor
Omdat ik tegen het probleem aanliep dat er geen applicatie beschikbaar was voor Windows Mobile toestellen ben ik zelf begonnen met het schrijven van een applicatie voor Windows Mobile toestellen. De applicatie begon simpel, maar is inmiddels gegroeid tot een stabiele en in mijn ogen prettig werkende applicatie. Gratis, wel te verstaan! De applicatie maakt gebruik van het Microsoft .Net Compact 3.5 Framework.

Hieronder staan enkele screenshots van de applicatie:
     

De laatste versie is te vinden op mijn site, http://www.weidema.eu/page/p2000/nl/

Als je vragen hebt, uitbreidingen wenst of iets anders wilt, gebruik daar dan dit topic voor of neem contact met me op!


Openingspost bijgewerkt, maar ik laat 'm hier ook nog maar even staan ;)
Maarten.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #192 Gepost op: 12 mei 2010, 19:05:10
Misschien die kleur blauw iets aanpassen. Is soms niet lekker te lezen als er wat te veel licht op je scherm valt.

Is het in die laatste versie ook mogelijk om een geluidje instellen? Zo niet zodat dan mogelijk gerealiseerd kunnen worden.

Voor de rest ziet het er weer super uit  O0


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #193 Gepost op: 13 mei 2010, 11:03:18
He geluid is nog niet in te stellen, als je nu het vinkje Bericht aanvinkt op het tabblad Auto-Update wordt tevens het geluid \Windows\Infend.wav geselecteerd. Ik zou dat wav-je variabel kunnen maken, zodat de gebruiker zelf een wav-bestand kan selecteren...

Ik verwacht tevens dat je in een nieuwe versie in de instellingen op een nieuw tabblad de kleuren zelf kan aanpassen, via het RGB schema. De een wil de kleur namelijk wat donkerder en de ander wat lichter. Op die manier is hij volledig naar je eigen smaak aan te passen.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Br@nd

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #194 Gepost op: 17 mei 2010, 08:38:44
Prachtige toepassing.

Heb een HTC touch pro 2 met de laatste nieuwe ROM met de .net 3.5 hotfix. Bij alle vensters kan ik 'swipen' behalve bij jou toepassing (natuurlijk wel met de scrollbar), ligt dat aan mijn toestel of is dat (nog) niet toepasbaar?

Deze versie (2.01) werkt prima op de TP2.

Voor mij zou het handig zijn om in de Googlemaps wat uit te kunnen zoemen.

Thx.


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #195 Gepost op: 17 mei 2010, 09:04:31
Deze versie (2.01) werkt prima op de TP2.

Voor mij zou het handig zijn om in de Googlemaps wat uit te kunnen zoemen.

Thx.
Het stukje Google-maps is inderdaad vrij beperkt, ik ben nog op zoek naar mogelijkheden om dit verder uit te breiden. Het nu namelijk ook niet mogelijk meer dan +/- 35 points op de map te zetten omdat de aanroep-URL dan te lang wordt  8). Dus als iemand handig is met google-maps of een andere kaart-API die geschikt is voor Windows Mobile, neem maar even contact met me op!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #196 Gepost op: 20 mei 2010, 23:18:13
Zojuist weer een nieuwe versie uitgebracht, versie 2.10. In deze versie zitten naast een aantal verbeteringen op de achtergrond ook een paar extra mogelijkheden. Zo is het in deze nieuwe versie nu ook mogelijk om per discipline zelf de kleur in te stellen via het RGB schema. Daarnaast is het nu mogelijk om uitgebreider te filteren. Je kan vanaf nu de filtertermen AND, OR en NOT gebruiken (drachten AND a1 NOT test = Filter alle berichten waar 'drachten' en 'a1' in voorkomen, maar sluit te berichten waar 'test' in voorkomt uit). De technici weten wel waar ik het over heb  8)

Snel downloaden, hierrrrrr
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #197 Gepost op: 14 juni 2010, 11:14:26
Draait dit ook op een BlackBerry? ::)
343, never forget.


benkuiper

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #198 Gepost op: 14 juni 2010, 18:54:51
tenzij je windows mobile op je blackbarry aan de praat hebt gekregen, helaas net.. :'(


benkuiper

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #199 Gepost op: 14 juni 2010, 19:01:12
Vraagje voor Sierd,

ik gebruik al en tijdje je applicatie, en en er enorm blij mee. Dus bij deze natuurlijk hartstike bedankt.

nu de vraag: de nieuwste versie geeft bij mij problemen. onder andere de auto update werkt eigenlijk bijna nooit. In elk geval praktisch nooit wanneer mijn toestel (HD2) in standby staat. en ook heb ik vaak geen enkele melding in beeld (0 berichten).

is dit een bekend probleem, of ben ik helaas de enige?

mvg Ben