Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 61146 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #210 Gepost op: 20 juli 2010, 23:05:06
Liefst 6 icoontjes:
- Politie
- Brandweer
- Ambulance
- KNRM
- Lifeliner
- Onbekend

Misschien is een zwaailicht met verschillende kleuren (iedere discipline een andere kleur) ook al aardig als oplossing. Ik ben echter zelf niet zo creatief/handig met Photoshop ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #211 Gepost op: 31 juli 2010, 17:25:17
Zojuist nieuwe versie 2.20 op de website geplaatst. Hierin zit nu een compleet nieuwe map geïntegreerd. Het is nu mogelijk om te zoomen en te 'pannen' (heeft iemand daar een goed nederlands woord voor?).

Nieuwe versie is wederom te downloaden vanaf mijn site: http://www.weidema.eu/page/p2000/nl

Ik hoor graag jullie ervaringen/verbeteringen
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #212 Gepost op: 1 november 2010, 09:35:32
Het lijkt stil, maar ondertussen ben ik druk bezig geweest met de ontwikkeling van de applicatie voor Windows Phone 7 (de opvolger van de huidige Windows Mobile). Hier alvast een screenshot van wat ik inmiddels heb draaien:

Ik verwacht dat ook nog een nieuwe versie van de huidige versie komt, met een paar kleine aanpassingen.

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #213 Gepost op: 1 november 2010, 17:12:53
Leuke icoontjes... ;)

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #214 Gepost op: 1 november 2010, 17:17:11
Misschien een domme vraag, maar is het heel moeilijk om een dergelijke applicatie om te zetten naar een die op iOS te draaien is?
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #215 Gepost op: 1 november 2010, 22:05:47
Leuke icoontjes... ;)
Had ik die link niet van jou gekregen?  0098

Misschien een domme vraag, maar is het heel moeilijk om een dergelijke applicatie om te zetten naar een die op iOS te draaien is?
Dat is wel lastig, ik kan het in ieder geval niet. Aangezien nu voor de nieuwe Windows Phone 7  een nieuw framework wordt gebruikt (silverlight) moet ik de hele applicatie opnieuw bouwen. Dus zelfs als de leverancier hetzelfde blijft moet alles opnieuw. Omzetten is er dus niet bij, het moet opnieuw worden gemaakt...

TS 7233

• Forum gebruiker
Reactie #216 Gepost op: 21 november 2010, 17:38:51
Morgen krijg ik mijn samsung s5250 binnen ..

Messchien een domme vraag, maar is deze monitor hier ook op mogelijk?

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #217 Gepost op: 21 november 2010, 18:03:41
Morgen krijg ik mijn samsung s5250 binnen ..

Messchien een domme vraag, maar is deze monitor hier ook op mogelijk?

Voor zover ik kan zien draait hier geen Windows Mobile op, dus ik denk dat dat niet gaat lukken...

TS 7233

• Forum gebruiker
Reactie #218 Gepost op: 21 november 2010, 18:21:31
Okee bedankt voor je snelle reactie  O0
Was al een poosje op zoek en kwam deze tegen ..

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #219 Gepost op: 21 november 2010, 18:55:12
Okee bedankt voor je snelle reactie  O0
Was al een poosje op zoek en kwam deze tegen ..
Je kent wel de xs4all-monitor? Volgens mij is die ook prima mobiel te gebruiken. Tenminste, ik gebruik hem op m'n iPhone wel altijd.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..