Gezocht: Landelijk protocol levensreddend handelen door de brandweer (LPLHB)

Auteur Topic: Gezocht: Landelijk protocol levensreddend handelen door de brandweer (LPLHB)  (gelezen 3958 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

freudsap

• Forum gebruiker
  • GGZ verpleegkundige, vrijwilliger dienst 112
    • VZW First Response
Het Landelijk protocol levensreddend handelen door de brandweer (LPLHB), is dit ergens online in pdf te vinden?

Heb in Nederland op ambulance stage gedaan en was benieuwd hoe LPLHB er uit ziet.  Dit zou goed aansluiten bij LPA van de ambulance.

Vrijwilliger verpleegkundige - ambulancier dienst 112  Banaba GGZ verpleegkundige | Banaba IZ en spoedgevallenzorg | Informatiesysteemver

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Ik heb ook al eens gezocht (oa op www.brandweerkennisnet.nl), maar helaas is deze nergens vrij te verkrijgen op het internet... Ik heb zelf nog een oude versie (1.1) en zou ook wel een nieuwe willen... Hij is wel tegen betaling leverbaar via http://www.nifv.nl/webshop/ :

ISBN   978-905643-376-5, Prijs   € 19,86

Het LPLHB is opgesteld i.s.m. de stichting LAMP (landelijke ambulance- en meldkamerprotocollen) en sluit daardoor naadloos aan op het LPA (landelijk protocol ambulancezorg).

helm

• Gast

Willem D.

• Kritisch forumlid
  • Senior gebruiker
  • EHV-er / BHV-er
Het LPLHB is ontwikkeld uit het gedachtegoed en niveau van de ambulancezorgverlening en wordt daarom in het algemeen als te ingewikkeld ervaren door de brandweer.
Er zijn veel korpsen die andere alternatieve opleidingen (willen) volgen.

Ik heb destijds versie 1.1 gedownload en wat wijzigingen.
Latere versies zijn helaas niet digitaal te verkrijgen.
Ik heb een eigen mening, geen groepsmening. Elke toevallige overeenkomst is mooi meegenomen. Loopt mijn mening parallel met die van jouw, dan zijn we

freudsap

• Forum gebruiker
  • GGZ verpleegkundige, vrijwilliger dienst 112
    • VZW First Response
Weet iemand waar je die oude versie kan downloaden?
Kan iemand mij die bezorgen?

(e mail adres via PB?)
Vrijwilliger verpleegkundige - ambulancier dienst 112  Banaba GGZ verpleegkundige | Banaba IZ en spoedgevallenzorg | Informatiesysteemver