Aanrijding motorambulance - heerhugowaard 28-7-2009

Auteur Topic: Aanrijding motorambulance - heerhugowaard 28-7-2009  (gelezen 15161 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

pelagiapeil

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 30 juli 2009, 00:33:45
Ik denk dat 60% van de automobilisten onvoldoende tot helemaal niet goed kijkt in de spiegels / over de schouder bij zulke manouvre's... >:(

zelfs niet alle politie agenten doen dat
ik moest heel stevig op de rem omdat er een politieagent het portier zonder te kijken open gooide
toen ik vroeg waarom de auto spiegels had werd hij ook nog boos,de sukkel
zijn collega zei toen de mevrouw heeft gelijk anders was er misschien nog een bekeuring gekomen ook.


Gast

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 30 juli 2009, 00:52:11
Citaat van: pelagia
...werd hij ook nog boos,de sukkel
Niet te snel over sukkels praten, altijd dat denigrerende woordje voor wat mensen eigenlijk van zichzelf vinden...

want wat zei jvo nou...
Hier verder met evt extra informatie over het ongeval met de ambulancemotorrijder!
JvO


jwk

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #42 Gepost op: 30 juli 2009, 09:37:05
Volgens mij geld erop de N242 bij Heerhugowaard een inhaalverbod...

Als je de eerste foto in de startpost bekijkt lijkt het er op dat daar een onderbroken streep op het wegdek staat, en je er dus mag inhalen...


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #43 Gepost op: 30 juli 2009, 10:18:45
Als je de eerste foto in de startpost bekijkt lijkt het er op dat daar een onderbroken streep op het wegdek staat, en je er dus mag inhalen...

Er kan alsnog een inhaalverbod gelden. Dit staat dan aangegeven met borden. Is vanaf de foto's niet te beoordelen.


jwk

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #44 Gepost op: 30 juli 2009, 10:25:04
Er kan alsnog een inhaalverbod gelden. Dit staat dan aangegeven met borden. Is vanaf de foto's niet te beoordelen.

Daar heb jij weer gelijk in. Had ik even niet aan gedacht, maar is zeker mogelijk inderdaad.