Realiseer je je dat ook gegevens van politie functionarissen onderdeel van deze gegevens (kunnen) zijn?
de diender die zich dat nog niet heeft beseft die heeft zijn kop al die jaren in het achterend van een koe gehad. Een diender heeft geen privacy... die is naar de klote geholpen met de WOb en de artikel 12 procedures.
Je zou maar een onterechte verdacht zijn.
Tja, wrong place, wrong time verhaal. Hoe groot is die kans? Maar ik zou toch graag willen weten dat mijn buurman 4 huizen verderop zijn poten niet van kinderen af kan houden, of de buurman 2 straten verder drugs dealer is. Of niet??? En nou geen PVDA verhaal van "je kan een foutje maken" Er zijn delicten die pleeg je niet zonder een halve gare te zijn (als je begrijpt wat ik bedoel) en die winkeldief, pfff wie heeft er niet een zakje snoep of koekjes gejat? Een winkeldief die niet anders doet dan winkeldiefstal plegen en daarmee nog een beter leven heeft dan jij en ik.... dat zijn de gasten die schijt aan jou en mij hebben dus vice-versa wat mij betreft.
Uit privacy oogpunt mag ik geen namen noemen maar ik ken jongens die net 20 jaar zijn, geen lening hebben, een boven gemiddelde auto rijden, een leuke watch om de pols hebben, strak in de merk kleding zitten en die 100 kilo kamelen stront in jouw achtertuin flikkeren omdat ze een hekel aan je hebben.
En die gevallen, dat zijn er tientallen zo niet dik honderd in Amsterdam alleen al!
Nee wrong time, wrong place.... niks laat de slechten profiteren onder de goeden, maar pak die padjakkers en als je een misser maakt, maak het dan goed. En dan bedoel ik ook
GOED!
aldus moppersmurf