Even voor de verduidelijking het ging wat ik er van begreep om nieuw peuken uit een pakje. (die liet papa aan mijn zien)
En was redelijk recent gebeurd.
En voordat er allerlei leuke ideeén onstaan over wie ik allemaal wel niet had mogen gaan bellen..
Dat mogen mij niet. Wij mogen niet achter de rug van mensen (ook niet waar mensen bij staan overgens) concact opnemen met instanties als cb's, huisartsen, scholen of andere instantie* waarmee ouders/gezinnen te maken hebben.
Ik mag een nederlands briefje maken,.....op die dag, die datum enz.
In opdracht van/in overleg met papa (naam) wegens het taalprobleem ik een briefje maak.
Over.......
(kan bijv. ook overgewicht, taal/spaakprobleem of uitslag op het lichaam zijn)
Door mij ondertekent, vaak zet ik er even het telefoonnummer van onze groep bij voor evt. vragen of opmerkingen.
Enkele keer worden je dan ook teruggebeld, alleen al om even te te laten weten dat mensen er ook echt iets mee doen.
Dit doe je dan op persoonlijke titel, dus kan de organistatie niet op aangesproken worden.
Zie het als een vriendendient/ te vervanging van bijv tolk (telefoon)
Het is de keuze van ouders om het daadwerkelijk te geven aan de persoon.
Maar is ooit onstaan door boodschapen, niet, slecht of verkeerd overkwamen.
Kind wat een opvallende (onhandige) motoriek had, kwam met een pleister op zijn knie terug van de huisarts
. )
Het wondje ging vanzelf wel weer over....
, tja, deze wel maar dan zitten er wel 3 boven en 4 eronder
Maar eigenlijk wil ik heel erg concreet weten;
Is het correct het kind te weigeren en verder te verwijzen of had ik het kind moeten accepteren en kan het dan geen kwaad.kan
In mijn kopje gaat namelijk wel om dat het kwaad kon tot dat een kind de leeftijd van 7 jaar had bereikt
Ja,een die gifwijzer is reeds aanwezig.
Keurig achter slot en grendel in de ehbo-kist
, achter dezelfde slot en grendel.
We gingen namelijk iets te creatief om met de matrialen
*Hoe graag wij dit af en toe ook zouden willen