Ik wil niet koste wat het kost een oud topic nieuw leven inblazen, maar ik was er ook bij en heb een aantal foto's, dus die wil ik dan ook nog even met jullie delen...
Voor de liefhebbers, de oefening vond plaats in het bosgebied tussen de Zwarteweg en Hoge Vuurscheweg (achter een theehuis/restaurant dat daar zit). De melding was dat campinggasten rook hadden gezien achter camping 'de Zevenlinden', echter bleek de brand nog een heel stuk verderop te zijn.
Er waren van tevoren een aantal hindernissen neergelegd (omgevallen bomen etc.) om de inzet nog wat moeilijker te maken. De opstelplaats van de commandovoertuigen en haakarmwagens was in de middenberm van de Hilversumsestraat en op de nabijgelegen parkeerplaats. Amsterdam is eveneens met de verzorgingsploeg gekomen, dat leuke quad-achtige ding heeft door het bos gereden om de ploegen van eten te voorzien...
Genoeg verbeterpunten, maar goed, het was ook de eerste keer. Overigens zijn er ook nog 3 voertuigen vast komen te zitten op hetzelfde stukje terrein. Met de -toen- gloednieuwe HV1 van Baarn zijn ze losgetrokken.
Fotootjes!
Bilthoven 613
Amersfoort 634 met op de achtergrond Bilthoven
Gok eens...
Soest
Dakblussing Soest
Zelfs assistentie vanuit Hellendoorn
Doorn
Brandweer Renswoude hard aan het werk zonder dakblussing
Soesterberg
Soesterberg door de rook
Interregionale bijstand; Laren