chauffeur planbaar vervoer ambulance

Auteur Topic: chauffeur planbaar vervoer ambulance  (gelezen 3763 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

seh/ic broeder

  • (alg.) Verpleegkundige Spoedeisende Hulp en Ambulancezorg Belgie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 862
  • Alles komt goed !
Gepost op: 7 augustus 2009, 07:20:10
dag,

Ik vroeg me af of hier chauffeurs zijn die het planbaar (besteld) vervoer rijden.

Mijn vraag is of dit alleen op doordeweekse dagen of ook in het weekend plaats vind ?

Mochten anderen dit ook weten dan hoor ik het graag natuurlijk  O0

martien




peter1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2009, 09:03:21
volgens mij ook in het weekend ( in mindere mate).
toevallig ergens gesolliciteerd? ( glm)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #2 Gepost op: 7 augustus 2009, 11:56:11
Ik rij ook B vervoer.....gelukkig wel, alleen maar spoed wordt wat intensief.....Bij mijn baas doen de mensen die nieuw binnenkomen nu een tijdje B-busje voor ze de opleiding ingaan.... en er zijn wat oudere chauffeurs die B vervoer rijden...  Weekend wordt ook B gereden, maar een stuk minder, de ziekenhuizen in de regio zijn toch een stuk minder bezet, en geplande ok's/dotteren etc doen ze toch doordeweeks...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #3 Gepost op: 7 augustus 2009, 12:55:18
Ik ben geen chauffeur, maar toch een reactie. Bij de RAVU heeft men 24/7 1-6 B-auto's rijden. Daarnaast doen uiteraard ook de A-auto's nog de nodige B-ritten.
Geloof niet alles wat je denkt.


Bart S

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 7 augustus 2009, 19:05:55
Ik ben geen chauffeur, maar toch een reactie. Bij de RAVU heeft men 24/7 1-6 B-auto's rijden. Daarnaast doen uiteraard ook de A-auto's nog de nodige B-ritten.

Hoeveel B auto's heb je dan tussen pak em beet 2300 en 0700 uur? En hoeveel werk is daarvoor?


seh/ic broeder

  • (alg.) Verpleegkundige Spoedeisende Hulp en Ambulancezorg Belgie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 862
  • Alles komt goed !
Reactie #5 Gepost op: 7 augustus 2009, 19:29:11
Ja heb inderdaad gesolliciteerd, alleen niet glm. Het is een vacature voor chauffeur planbaar vervoer in Drenthe, die ook in deeltijd gedaan kan worden. Het zou voor mij goed te combineren zijn met mijn stage die in september weer begint. Daarom vroeg ik me af of het ook in het weekend is.

Het is dus puur en alleen besteld (planbaar) vervoer.

Ze vragen een Verzorgende IG diploma, maar deze heb ik niet. Deze kan ik wel eventueel compenseren met mijn huidige opleiding die ik volg en de ervaring die ik eerder heb opgedaan.

Lijkt me een leuke baan en op deze manier kan ik natuurlijk weer extra ervaring op doen.

Dus afwachten,


peter1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #6 Gepost op: 7 augustus 2009, 19:35:13
hey kijk maar eens aan.

ik heb gesolliciteerd in glm als b- chauffeur.

succes met je solli  O0

greetz peter


seh/ic broeder

  • (alg.) Verpleegkundige Spoedeisende Hulp en Ambulancezorg Belgie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 862
  • Alles komt goed !
Reactie #7 Gepost op: 7 augustus 2009, 19:37:19
ja jij ook. Heb wel eens meegereden in GLM (post Ede) leuke post en leuke collega`s  O0

laten we elkaar op de hoogte houden

jij ook succes  

gr martien


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #8 Gepost op: 8 augustus 2009, 18:41:28
Hoeveel B auto's heb je dan tussen pak em beet 2300 en 0700 uur? En hoeveel werk is daarvoor?

Tussen 23-8 rijdt er 1 (en er rijden er maximaal 6 tussen 13-18 tijdens de overlap dag- en avonddienst en de tussendiensten). Deze auto heeft dan een matig tot redelijk aanbod van ritten.
Geloof niet alles wat je denkt.


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #9 Gepost op: 10 augustus 2009, 05:40:03
Tussen 23-8 rijdt er 1 (en er rijden er maximaal 6 tussen 13-18 tijdens de overlap dag- en avonddienst en de tussendiensten). Deze auto heeft dan een matig tot redelijk aanbod van ritten.

Daar komt nog bij, dat het personeel die op de B auto's rijden, ook diensten draaien voor de thuiszorg.
Dus als er iemand na kantoor tijden thuiszorg nodig heeft, bel de Ravu, komt er een ambulance auto voorrijden met iemand van de thuiszorg.