Favoriete signalering

Auteur Topic: Favoriete signalering  (gelezen 46647 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

• Gast
Reactie #100 Gepost op: 19 juni 2011, 11:01:57
Filmpje van de Fed Sig vision SLR.

Vision SLR Lightbar Flash Patterns
User: fedsigpublicsafety

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #101 Gepost op: 15 juli 2011, 17:44:00
snik, ik ben teleurgesteld...... Maak ik de doos open is de balk grotendeels hetzelfde als de P7000 echter zijn de uiteinden nu 1 geheel.......

Nog steeds een mooie lange balk, echter niet hetzelfde als wiegel beloofde..... sjonde hoor. Dan maar een tweede balk kopen als ik gespaard heb.

Voor de info dit schijnt een Phoenix te zijn.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

sylvester1986

• Gast
Reactie #102 Gepost op: 15 juli 2011, 17:53:23
Kun je die balk niet ruilen dan?

Gast

• Gast
Reactie #103 Gepost op: 15 juli 2011, 17:56:46

Misschien moet ik maar snel een leuke oranje Streethawk in elkaar zetten ;)

HIT

• Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #104 Gepost op: 15 juli 2011, 18:14:43

Ja kan wel, maar hij lijkt in grote lijnen wel op de balk die ik al  had, echter zoals ik al aangaf zijn de eindkappen heel anders.

Misschien moet ik maar snel een leuke oranje Streethawk in elkaar zetten ;)

ehm, nee laat maar. Die zijn te vierkant. Ik ben echt wel een beetje te vinden voor die ronde dingen. Maar wat ik wel mooi vindt, ff geprobeerd, is hoe de draaiers draaien.... wat een bak licht weer 098uo

sylvester1986

• Gast
Reactie #105 Gepost op: 15 juli 2011, 19:02:08
@HIT

Foto/filmpje?  e050 ^-^

HIT

• Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #106 Gepost op: 15 juli 2011, 19:58:26
@HIT

Foto/filmpje?  e050 ^-^

ehm.... hij ligt nu weer in de garage, maar zo snel mogelijk als de nieuwe auto er is (ik moet nog beslissen welke het word, de keuze is DAF XF95 440 of de MAN TGX xxl 440) dan gaat ie erop en film ik hem.

Wel ff een andere vraag geheel, heeft iemand een idee waar ik een sleutel vandaan kan krijgen voor de moertjes die in de Vista's zitten?
Ik ben bezig met een balk te reinigen en vernieuwen maar ehm... er zitten een paar moertjes verdiept vast die ik niet los krijg.

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #107 Gepost op: 15 juli 2011, 20:34:41
ehm.... hij ligt nu weer in de garage, maar zo snel mogelijk als de nieuwe auto er is (ik moet nog beslissen welke het word, de keuze is DAF XF95 440 of de MAN TGX xxl 440) dan gaat ie erop en film ik hem.

Wel ff een andere vraag geheel, heeft iemand een idee waar ik een sleutel vandaan kan krijgen voor de moertjes die in de Vista's zitten?
Ik ben bezig met een balk te reinigen en vernieuwen maar ehm... er zitten een paar moertjes verdiept vast die ik niet los krijg.
Je bedoelt Torx sleutels? (rond met 6 uitstekende punten, verschillende maten) Of is dit weer zo'n product-specifiek sleuteltje?

Gast

• Gast
Reactie #108 Gepost op: 15 juli 2011, 20:45:04
HIT, ik gebruik bij gebrek aan het kunnen vinden van zo'n sleutel een bitjes houder (gestoken op de lange dunne bitjes-houder-houder) de binnenkant van de bitjeshouder komt overeen met die schroeven die jij bedoelt, die helemaal onderin de zwarte plastic frames zitten met zo'n lang sleufje in het plastic

HIT

• Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #109 Gepost op: 18 juli 2011, 12:46:46
foutje,,

Ik haal ff twee dingen door elkaar, de phoenix heb ik gezien bij een andere opbouwer en vind hem mooi.

De vista die ik er laatst bij heb aangeschaft ligt weer in de garage. Nu wel bijna helemaal uit elkaar gschroefd dankzij Caprice zijn advies.

snik, ik ben teleurgesteld...... Maak ik de doos open is de balk grotendeels hetzelfde als de P7000 echter zijn de uiteinden nu 1 geheel.......
Voor de info dit schijnt een Phoenix te zijn.

Dit is dus neit bij mij thuis zoals iemand het hier las mijn excuses.

Hier haal ik ook twee dingen door elkaar, de balk ligt idd weer in de garage van een kennis maar is niet van mij (ook deze meneer is een opbouwer), en ik heb idd nog niet besloten over welke auto het wordt.

e050 Ik werk een beetje teveel mijn excuses voor de verwarring e050

Maar goed mijn opbouwer zelf is nog bezig met andere balken die hem ook wel mooi lijken voor mij, echter ik denk toch wel dat het de phoenix word maar we zullen zien.