Mijn favoriet is de Whelen Edge 9000 met de oude paars/blauw kleurige lenzen en een SA40 speaker erbovenop
De paars/blauw kleurige lenzen zie je bijna niet meer helaas
Als ik voor LED zou moeten kiezen zou het de Hänsch DBS 975 worden, pijp licht komt eraf en toch het Edge model
Hallo Neetje,
Wat leuk zeg, dit geld ook voor mijn; dit is ook echt me favoriete balk. Door deze balk is denk ik ook de zwaailichten-tik- ontstaan.
Deze balk te samen met een Golfje vondt ik in de jaren 90 echt DE politie auto, de balk gaf de juiste uitstraling aan het voertuig en bovendien met de SA-40 erop voor heel erg goed geluid.
Je ziet ze bijna niet meer maar als goed zoekt moet je ze in Rotterdam nog tegen kunnen komen al zal dat een kwestie van tijd zijn aangezien je daar ook steeds meer instroom ziet van Golf VI met Freedom.
maar... Gelukig heb ik nog een aantal van deze Edge balken in de verzameling staan. Ik vindt de opvolger van dit type trouwens ook erg mooi, dat is de versie met lowdown alley's en royal blue lenzen, gelukig zullen we die de komende jaren nog wel tegenkomen in Amsterdam.