Aanhouding Rotterdam CS - Rotterdam 3-8-2009

Auteur Topic: Aanhouding Rotterdam CS - Rotterdam 3-8-2009  (gelezen 14233 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #60 Gepost op: 12 augustus 2009, 22:10:47
Het gaat er bij die 'gastjes' om om de 'baas' te zijn en accepteren niet als iemand wat tegen hun zegt. Of dit nu een agent is, een conducteur of de buurman is. Zij weten het altijd beter en wie ben jij dan wel dat je 'iets' tegen hun durft te zeggen. Wie ben jij dan dat je vraagt om het station te verlaten... Waarom vraag je dat... Daar ben ik het niet mee eens... Ga toch weg en laat me...

De reactie van de filmert zegt al genoeg... Gelijk roepen dat hij advocaat is...

Pech als ze dan een agent tegenkomen die na verschillende verzoeken het niet meer op de 'PVDA' manier oplost maar naar andere tot haar beschikking staande middelen grijpt. En als je dan nog niet luistert wordt je aangehouden... Niets mis mee!  ;)


hansalmere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #61 Gepost op: 12 augustus 2009, 22:12:27
ik ben absoluut van meining als je niet luisterd dan maar moet voelen.
maar stel je nou voor deze agenten hebben een slechte bui en net dit voorval doet hun woede ontlokken en delen 1 klap harder uit als nodig is. en tuurlijk ze hebben allemaal een goede proffesionele opleiding maar het blijven mensen.

dus bijvoorbaat al stellen zonder dat we er getuigen van geweest zijn kunnen we niet oordelen als hun te hard hebben opgetreden. of dat hun gepast geweld hebben gebruilkt kan één buitterstaande niet bepalen als je niet T.P is geweest is mij meining


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #62 Gepost op: 12 augustus 2009, 22:35:08
ik ben absoluut van meining als je niet luisterd dan maar moet voelen.
maar stel je nou voor deze agenten hebben een slechte bui en net dit voorval doet hun woede ontlokken en delen 1 klap harder uit als nodig is. en tuurlijk ze hebben allemaal een goede proffesionele opleiding maar het blijven mensen.

dus bijvoorbaat al stellen zonder dat we er getuigen van geweest zijn kunnen we niet oordelen als hun te hard hebben opgetreden. of dat hun gepast geweld hebben gebruilkt kan één buitterstaande niet bepalen als je niet T.P is geweest is mij meining

Waarom er op voorhand er van uitgaan dat getrainde professionals misschien hier fouten hebben gemaakt en dat de straatschoffies engeltjes zijn... Waarom krijgen agenten toch niet een beetje krediet??  ??? ???

Als ik moet gokken dan maak je een grotere kans dat de straatschoffies fout zaten en niet de agenten...  ;)


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #63 Gepost op: 12 augustus 2009, 23:07:14
Waarom er op voorhand er van uitgaan dat getrainde professionals misschien hier fouten hebben gemaakt en dat de straatschoffies engeltjes zijn... Waarom krijgen agenten toch niet een beetje krediet??  ??? ???

Als ik moet gokken dan maak je een grotere kans dat de straatschoffies fout zaten en niet de agenten...  ;)

amen... O0
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


DD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 351
Reactie #64 Gepost op: 13 augustus 2009, 00:22:56
Kun je dit eens nader toelichten?
Ik baseer mijn mening op feiten en op wat ik zelf ervaar, zie, meemaak. Niet uit een krant..

Dat is mooi, maar het referentiekader van veel mensen gaat niet verder dan SBS6 en De Telegraaf, die alles uitvergroten, zodat het lijkt alsof er helemaal niets meer deugt in dit land en alle onheil met de dag erger wordt. Je mag drie keer raden op welke politieke partij dit soort mensen stemt...
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #65 Gepost op: 13 augustus 2009, 17:27:03
Je mag drie keer raden op welke politieke partij dit soort mensen stemt...

Ja en wat is daar mis mee? Waarom denkt links Nederland dat hun het alleen recht op gelijk hebben... Jou opmerking over "dit" soort mensen en Telegraaf en SBS volk geeft al aan hoe bekrompen jij denkt. Het is goed dat het beestje bij het naampje genoemd wordt. Het alles uitvergroten valt ook best mee. Nee, je moet je kop in het zand steken zoals sommige partijen doen en jij trouwens ook. Dat is de voornaamste reden dat we nu met de maatschappij staan waar we staan. Probeer dingen is wat breder te bekijken. De kranten of tv zenders hebben toch totaal niks te maken met hoe iemand op straat reageert?
Zoals ik al eerder beschreef zie je in het filmpje gewoon een simpel school voorbeeld van iemand die niet wil luisteren. Vervolgens gaat de politie op correcte wijze handhaven.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #66 Gepost op: 13 augustus 2009, 17:38:25
Dat is mooi, maar het referentiekader van veel mensen gaat niet verder dan SBS6 en De Telegraaf, die alles uitvergroten, zodat het lijkt alsof er helemaal niets meer deugt in dit land en alle onheil met de dag erger wordt. Je mag drie keer raden op welke politieke partij dit soort mensen stemt...

Ik wilde hier geen politieke draai aan geven, maar een paar woordjes moeten mij toch echt van het hart;

Geit, wol, sok, babyboomer, struisvogel.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #68 Gepost op: 13 augustus 2009, 22:00:02
Juist... schitterende foto... het geeft maar weer eens aan dat een klein beetje geweld (preventief) kan voorkomen dat iemand uberhaupt rare dingen in zijn hoofd haalt.... en ja... ook dat zijn bevoegdheden die de politie heeft... het is niet alleen maar politiewet, ambsinstructie en SV....

JE hebt ook nog jurisprudentie...


 O0
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #69 Gepost op: 13 augustus 2009, 23:27:35
Juist... schitterende foto... het geeft maar weer eens aan dat een klein beetje geweld (preventief) kan voorkomen dat iemand uberhaupt rare dingen in zijn hoofd haalt.... en ja... ook dat zijn bevoegdheden die de politie heeft... het is niet alleen maar politiewet, ambsinstructie en SV....

JE hebt ook nog jurisprudentie...


 O0
Wat een rare foto. Welke greep past de agent toe? Dat hoofd van de meegevoerde lijkt er wel opgeplakt...

EDIT: zie nu pas dat z'n harses achterover ligt, in de handjes v.d. agent...exusez.. O0

Citaat
en ja... ook dat zijn bevoegdheden die de politie heeft... het is niet alleen maar politiewet, ambsinstructie en SV....

Je vergeet GBV... ;D