ME Haaglanden

Auteur Topic: ME Haaglanden  (gelezen 4046 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #10 Gepost op: 19 augustus 2009, 21:49:38
vtsPN gaat bikeruniformen aanbesteden, dus die diversiteit aan bikerkleding is binnenkort ook verleden tijd O0
(mits de korpsen zich aan het assortiment van vts houden natuurlijk)
Zie de intranetpagina van vts en hun kwartaalkrantje 'Voorzien' voor meer info.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #11 Gepost op: 19 augustus 2009, 21:53:08
Ondanks dat ik de opleiding nog niet heb gehad, ben ik wel van mening dat ze iedere agent (uniform / op straat) naar de ME opleiding moeten sturen. Al is het alleen maar om de werkwijze op straat voor een ieder gelijk te maken!



Vroeger in Amsterdam was dat in ieder geval de normale gang van zaken. Na de opleiiding 6 maanden paraat peleton ME. Een paar jaar geleden is dat wederom opnieuw ingevoerd iedereen naar de ME hebben ze ivm capaciteit gebrek helaas weer afgeschaft.

Maar zou wel goed zijn. Omdat opnieuw in te voeren.

mvg
Mike


Koen Wiegman

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 813
    • website overleg Samenwerkende Reddingsbrigades Kennemerland
Reactie #12 Gepost op: 26 augustus 2009, 13:12:27
Weet iemand hoe ME Haaglanden is ingezet bij Sunset Grooves in Hoek van Holland?
Geloof in eigen kracht en identiteit kunnen de brigades ver brengen!


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #13 Gepost op: 26 augustus 2009, 13:34:34
Weet iemand hoe ME Haaglanden is ingezet bij Sunset Grooves in Hoek van Holland?

Voor zover ik weet is de Parate Eenheid ingezet, als deel van het Parate Peloton. Als ik mij niet vergis dan is van het PP om beurten 1 sektie PE. Dus dan zou er maximaal 1 sektie vanuit Haaglanden gekomen kunnen zijn. Alles wat men meer nodig zou hebben zou gepiept moeten worden en dat is in elk geval niet gebeurd.