Hoe gaat de communicatie onderweg als de conditie van de patiënt verslechtert? Kan men dan contact opnemen met de meldkamer of belt men 112 voor begeleiding naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis/krankenhaus?
een C2000 mob in de auto, en de dokter en pleeg hebben beiden een telefoon met de hele wereld aan nummers erin...
Maar wat wil je meer kunnen dan dat er op de IC kan? dat kan nl in de auto ook al....LVL3 IC zorg onderweg..... De Airway is vrij door de tube, Breathing gezekerd door een beademingsautomaat, en de dokter en pleeg kunnen elkaar afwisselen met masseren....er hangen al 6 verschillende soorten medicatie aan over het algemeen, er is nog een hele koffer meer mee en de dokter beslist (op basis van alle info, als behandelbeperkingen etc) wat er dan nog verder kan/moet. Mij hebben ze iig verteld dat ik gewoon zo hard mogelijk door moet rijden naar de bestemming, maar dat zal niet altijd zo zijn denk ik
De reden van de verslechtering is dan ook nog belangrijk natuurlijk.... als er een OK geregeld moet worden is de lokatie wel belangrijk waar je naartoe gaat....