0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
de micu is de mobiele ic?
650 KM met prio 1 rijden lijkt me ook een uitdaging... Twee uur rijden... Kwartiertje rust... De patiënt zal waarschijnlijk wel zo stabiel zijn dat ze niet hoeven te 'vliegen' met de ambu...
Er zit een verschil tussen A1 en A1 ook.... en op de snelweg zet je de cruisecontrol erop en houdt je je stuur recht.... dat is een stuk minder intensief dan knallen door de stadrijtijden heeft de ambu vrijstelling.... maar je moet zowiezo met die van ons ergens onderweg tanken....
(...)maar je moet zowiezo met die van ons ergens onderweg tanken....
Zet wel je wig/wag uit...... ik ben er een keer 's nachts mee naar Rotterdam geknald (sjeef) en ik werd er helemaal 'getikt' van.....
650 km enkele reis, ik zou zeggen, ga, indien het kan, met het vliegtuig of helicopter...Maar goed, ontopic maar weer...
Ik heb in het verleden weleens voor VZA Int. repatriering gedaan. Mij is toen verteld dat er ook al eens iemand uit Turkije met de ambulance naar Nederland is gehaald. Dit was omdat de patient, gezien de aandoening, niet mocht vliegen.Dit kan dus ook een reden zijn om te rijden.