Geen enkel navigatie systeem is onfeilbaar.. En regio kennis is nog steeds noodzakelijk om snel ter plaatse te kunnen zijn..
Een tweede vraag die je stelt is dat of dit te wijten valt aan "het beleid van Connexxion Ambulancezorg" .
Maar Connexxion heeft nu al een poosje de nodige posten. Vraag me af of dit voor een deel niet te wijten is aan het Connexxion-beleid. Wellicht dat deze organisatie de laatste maanden meer "foutjes" heft begaan ? Hoor namelijk ook dat ze willen gaan bezuinigen op het aantal ambulances
.
Connexxion Ambulance Services heeft sinds een korte tijd de ambulancediensten Zoet en N.O.G. overgenomen.. Ik kan me niet voorstellen dat "het meerjaren beleid' van Connexxion Ambulance Services' een wezenlijke verandering c.q. verslechtering zou zijn op het actueel houden van stratenbestanden in de navigatiesystemen van meldkamers en ambulances..
Ik kan me wel voorstellen dat er langzamerhand door de overnames van Connexxion Ambulancezorg door het samenvoegen van de diensten er juist een kwaliteitsslag gemaakt kan worden, waardoor er van de verschilende onderdelen juist ervaringen en kennis uitgewisseld kan worden.
Echter voor dat er synergie is, tussen de verschillende ambulancediensten (1+1+1+1=6) onder de connexxion vlag zijn we een stap verder..
Het is wel heel gemakkelijk om te zeggen dat ambulancediensten die overgenomen zijn, dat dat automatisch een verslechtering zou zijn..
Ik weet niet of de topic titel en de je vraag, daarom wel het effect hebben die je zou willen bereiken.. Ik denk door de toon dat ingewijden niet zullen reageren op dit topic...