Officiële kleding

Auteur Topic: Officiële kleding  (gelezen 62337 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

hocje en chaufje

• Gast
Reactie #160 Gepost op: 9 januari 2007, 03:52:02
EEn jaar of zes terug toen het nieuwe pak kwam hebben we 2 polo,s , 1 jas met bodywarmer, petje (dikke,wijnrode stof) en 1 paar veiligheidsschoenen gekregen naar keuze hoog of laag model. met zwarte veters. Helaas heb ik het aangepast naar veters van Flipje Tiel (het fruitbaasje uit de betuwe), en daarnaast zijn de schoenen vervangen door wandelschoenen van Meindel. petjes, heb ik verschillende van want in Nijmegen krijg je er elk jaar weer 1 bij, maar zo hebben we veel t-schirts, stropdas, overhemd, blauwe jas/trui, witte trui jeugd rk, promo-jas voor elkaar, diverse vlaggen en spandoek, het rode kruis helpt onverwaardelijk. (3 meter lang ofzo), breedte van het hele huis. ;)chaufje

apje

• Forum gebruiker
  • he jij hier
Reactie #161 Gepost op: 18 maart 2007, 16:21:44
ik vond het blauwe uniform veel mooier maar dit terzijde,

ik droeg als hulpje het jasje van zorg voor elkaar altijd als wat gehaald moest worden ( water zout ijspacks enz.)
kent u mij dat u mij nog kent zodat u weet wie ik ben?

DanielB

• Gast
Reactie #162 Gepost op: 19 maart 2007, 01:01:46
Heb de wollen trui mogen inruilen voor een fleeche-sweater, daar ben ik echt blij mee :)

klinknagel

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #163 Gepost op: 17 mei 2007, 23:27:35
En ze liepen er netjes bij !!  4 mei 2007 !!!

met dank aan http://www.112groningen.nl
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #164 Gepost op: 18 mei 2007, 21:08:59
En ze liepen er netjes bij !!  4 mei 2007 !!!

met dank aan http://www.112groningen.nl

Sorry hoor vindt ik niet  :-\ ik zie in 1 oogopslag al 3 verschillende manieren van het uniform....... ???

Danis

• IC verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • Verpleegkundige, Rode Kruis
Reactie #165 Gepost op: 19 mei 2007, 13:45:53
Sorry hoor vindt ik niet  :-\ ik zie in 1 oogopslag al 3 verschillende manieren van het uniform....... ???

Daarnaast vind ik dat rood ook veel te schreeuwerig overkomen bij een nette plechtigheid zoals dit.

benII

• Forum gebruiker
  • pluk de dag voor je in een vaas eindigt
Reactie #166 Gepost op: 21 mei 2007, 16:31:45
HOI HOI

wat ik graag wil weten is of er afdelingen zijn die commentaar hebben gehad van het LB over kleding die niet door hun was geleverd.

Ik hoor dit graag.

Greetz

ben

EHBjOOST

• Forum gebruiker
Reactie #167 Gepost op: 21 mei 2007, 18:00:44
Volgens mij is er op Zandvoort een hoop commentaar geweest van uit het LB toen ze de G&S kleding als eerste bestelden en gebruikte. Dit is voor mijn lidmaatschap geweest. Ik kan je er dus helaas niet alle details van geven.
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken

benII

• Forum gebruiker
  • pluk de dag voor je in een vaas eindigt
Reactie #168 Gepost op: 21 mei 2007, 19:39:13
hoi joost,

mag ik uit je woorden opmaken dat je lid bent van de afd. Zandvoort? zo ja heb je g&s aan.

ik hoor het wel weer

thx

ben

EHBjOOST

• Forum gebruiker
Reactie #169 Gepost op: 21 mei 2007, 20:48:42
hoi joost,

mag ik uit je woorden opmaken dat je lid bent van de afd. Zandvoort? zo ja heb je g&s aan.

ik hoor het wel weer

thx

ben

Ik ben lid van zandvoort ja en zandvoort heeft als eerste afdeling G&S aangeschaft. Het 'officiele' pak heb ik ook nooit gedragen in de 4 jaar dat ik er nu lid ben.
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken