Ik heb die foto van de dodenherdenking even bekeken.. En dit kan wat mij betreft kan het zo niet he.. Of je hebt allemaal helemaal exact het zelfde aan of je gaat niet. Schandalig dit!
En als je dan al verschil in uniform hebt (zoals luchtmacht ,marine en landmacht b.v.) dan groeperen, zelfde uniformen bij elkaar.
Maar dat was hier niet het geval en volgens mij gaat dat binnen het Rode Kruis niet op.
Maar ja, ik heb dan ook iets met uniformen . Die heb je goed aan of niet aan en allemaal op de zelfde manier.
Vandaag de Dam tot Dam loop gehad, in de 100 EHV'ers RK aanwezig. Ook verschillende regio's dus.
En echt waar, het ziet er niet uit al die soorten kleding door elkaar!!! De ene heeft een "echte" trui aan, de ander een fleece trui, weer een andere een G&S werkhemd zo een grijs/rode, die weer een "echte" bodywarmer, die weer een antieke, die weer een alternatieve......
Het ziet er echt totaal niet uit allemaal wat anders aan. Hou het lekker bij de OFFICIELE kleding....zoals G&S en die fleece truien is ook wel officeel, maar hou het gewoon bij de standaard kleding, shirt, wollen trui, grijze broek, parka jas/bodywarmer. Koop niet allemaal wat anders.....hou het netjes en formeel.