Officiële kleding

Auteur Topic: Officiële kleding  (gelezen 62341 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Kanarie

• Gast
Reactie #90 Gepost op: 24 juli 2005, 21:36:38
De ene of de andere grijze broek valt minder op dan een andere trui. Dus wellicht dat dat meer problemen geeft.

Marc

• Forum gebruiker
Reactie #91 Gepost op: 22 november 2005, 23:16:20
Ik wilde reageren in de oude topic en kreeg toen het volgende bericht:
Waarschuwing: er zijn al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, denk erover om een nieuw topic aan te maken.

Zodoende.

Ik heb afgelopen maandag mijn rode kruis kleding gekregen.
Jas met uitritsbare bodywarmer: Goede kwaliteit, veel opberg ruimte en zit mijns inziens goed,.is van KLM
Fleeche trui: van een gek merk..en hij jeukt..kan dat kloppen? ::)
Witte Polo: juiste maat...zit gewoon lekker
Broek: Misschien toch kijken voor een maandje kleiner..hij zit wel wat baggy..en ik ben mijn skater tijd allang voorbij ;D

Gr
Marc

Marc

• Forum gebruiker
Reactie #92 Gepost op: 23 november 2005, 15:43:59
Zijn er ook mensen die de trui/broek van g&s hebben?
Zouden jullie dan daar van een plaatje kunnen tonen?

Bvd.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #93 Gepost op: 23 november 2005, 20:07:36
Ik heb een:
-Te grote jas met een te grote uitritsbare en veel te dunne bodywarmer.
-Een polo die ik nooit aandoen.
-Een goed passende maar toch wel dunne broek.

Altijd fijn om daar weer in rond te lopen.  :-X

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #94 Gepost op: 23 november 2005, 23:05:43
Jah, niets past echt goed... Altijd verzuip ik er in of kom ik centimeters te kort... hoewel ik nu geloof ik een redelijk passende set te pakken heb :)
Arts  www.alphalog.nl

Kanarie

• Gast
Reactie #95 Gepost op: 24 november 2005, 08:55:34
Ik hoor altijd iedereen klagen over de broek maar die vind ik juist wel lekker zitten. (indien noodzakelijk biedt een maillot o.i.d. eronder ook nog wel eens uitkomst)
De bodywarmer heeft ruime arm-openingen (handig in de jas, koud in de wind) en ik kan mijn spulletjes nooit kwijt bij gebrek aan zakken.
De jas is wel lekker warm maar ik voel me altijd zo log en zwaar in dat ding.
Ik vind esthetisch het (rode) kruis op de rug wat te groot en te hoog zitten; daar wordt het ding ook niet echt eleganter op. Vooral als je hem naast het Duitse RK-uniform/werkpak ziet. Dan valt ook op dat de kleur lichter rood is dan die van de Duitsers. Op die 2 punten vind ik het Duitse pak mooier.
Bij de polo heb ik al dan niet illegaal de "nummertjes" eruitgeknipt (ik wil niet met tegenzin en letterlijke irritatie mijn inzetten draaien). Verder... ach wat kun je zeggen over een polo. Hij voldoet wel geloof ik.

En oh ja; ik geloof dat er ook nog een damesmodel broek is; die zit voor geen meter; de voorkant bij de buik is veel te hoog.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #96 Gepost op: 28 november 2005, 15:36:47
De broek zit verder prima hoor.  ;) Alleen vind ik hem te dun. In de winter is het gewoon te koud en verwacht maar niet dat ik er veel mee mijn knieen zal zitten.

Maar wat klaag ik eigenlijk. Zo vaak heb ik dat spul niet eens aan.  ::)

Eric

• Forum gebruiker
Reactie #97 Gepost op: 28 november 2005, 16:10:41
Misschien dat het veel mensen vreemd in de oren zal klinken: maar de ( te dunne ) grijze rode kruis broek is officieel een overbroek, deze moet dus over je gewone broek heen. Echter hier wordt door weinig mensen op geattendeerd.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)

Pim de Ruijter

• Gast
Reactie #98 Gepost op: 28 november 2005, 17:04:28
Misschien dat het veel mensen vreemd in de oren zal klinken: maar de ( te dunne ) grijze rode kruis broek is officieel een overbroek, deze moet dus over je gewone broek heen. Echter hier wordt door weinig mensen op geattendeerd.

Eric

Inderdaad, in combinatie met een spijkerbroek is hij heerlijk warm. :D. En in de zomer is het nog redelijk uit te houden zonder gewone broek.

Het enige wat ik nog mis zijn bijpassende handschoenen tegen de kou...  ;D

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #99 Gepost op: 28 november 2005, 17:49:01
En een fatsoenlijke muts...
Arts  www.alphalog.nl