GRIP 1 Dode bij schietpartij Veronica Sunset Grooves - Hoek van Holland 22-8-2009

Auteur Topic: GRIP 1 Dode bij schietpartij Veronica Sunset Grooves - Hoek van Holland 22-8-2009  (gelezen 206433 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

security88

  • Hoofdbeveiliger, manager en centralist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • EHBO-er, BHV-er, Hoofdbeveiliger en ex-NRK
net op het nieuws bij rtl 4, even een zinnetje... op een filmpje van youtube is te zien hoe, vermoedelijke agenten in burger worden belaagd door voetbalhooligans... dus het is al bewezen dat het voetbalhooligans zijn?? maar over de politie wordt getwijfeld??
Leef in het hier en nu, alles kan zomaar anders zijn!


JelZo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,258
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
net op het nieuws bij rtl 4, even een zinnetje... op een filmpje van youtube is te zien hoe, vermoedelijke agenten in burger worden belaagd door voetbalhooligans... dus het is al bewezen dat het voetbalhooligans zijn?? maar over de politie wordt getwijfeld??

Het zal wel weer een gevalletje van "gepast geweld" zijn. Die twee woorden zeggen altijd wel genoeg. Hoe kan je je nog excuseren als over twee maanden uit het onderzoek blijkt dat het inderdaad een politieman was? Sorry, de politieman is ontslagen, het zal nooit meer gebeuren?  :-X


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Nee, dat filmpje wat ik als laatste plaatste, daar hoor je de kogelinslagen en de fluiters (n.a.w. ''afketsers'' / ricochet) voorbij vliegen. Als daar politie achter zat, eet ik mijn pet op...

Peper en zout, iemand?  ::)


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum


even een vrolijke noot tussen door  ;D O0


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Peper en zout, iemand?  ::)

alleen maar peper en zout ?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


security88

  • Hoofdbeveiliger, manager en centralist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • EHBO-er, BHV-er, Hoofdbeveiliger en ex-NRK
we kunnen er nog wat ketchup tegenaan gooien?? 8)
Leef in het hier en nu, alles kan zomaar anders zijn!


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Ik geef de voorkeur aan een extreme dosis speculaaskruiden.


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Op de personen die resoluut en direct het vuurwapen gebruik afkeuren. Welke andere opties hebben ze dan? Er staat een grote groep tegenover ze, je ziet ze op een gegeven moment op de filmpjes hekken slopen, de tent (letterlijk) af breken. Moeten die jongens dan op zijn minister Donner's Foei gaan zeggen?? Die gasten doen hun werk, willen na de dienst weer lekker naar moeders de vrouw, op zondag genieten van het weer met de kinderen. Moeten ze dan als ze 40-50 man (ik heb niets geteld kunnen er minder of veel meer zijn) op zich af zien komen en geen kant meer op kunnen, zeggen oke jullie hebben gewonnen, nu ben ik hem; 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 wie niet weg is is gezien?

Even voor de duidelijkheid; Ik ben tegen geweld, ik ben tegen vuurwapens; ik snap niet hoe mensen anderen willens en wetens lichamelijk letsel kunnen aandoen. Maar soms kan het niet anders. Natuurlijk moet er een onderzoek komen, natuurlijk moeten er lessen uitgetrokken worden, maar soms moet de diender op dat moment een beslissing maken. Als we overal direct op gaan veroordelen, gaan ze dadelijk twijfelen en voor we het weten is het land weer in rouw omdat er een politieman tijdens zijn werk is omgekomen.

Als, en ik zeg als want ik ken geen details, een van die agenten die jongen heeft neergeschoten zal hij dat filmpje nog vaak afspelen en zich afvragen hoe hij het had kunnen voorkomen. Hoe zij de escalatie voor hadden kunnen zijn. Ik kan hem zo snel niet vinden, maar mij staat het beeld erg bij van die agenten die op de coolsingel met de rug tegen het hek aan staan, wapen getrokken. De angst in die ogen zeggen alles......
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Ik geef de voorkeur aan een extreme dosis speculaaskruiden.


wat voor pet heb je ?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


jazo72

  • Gast
Wat ik nog niet voorbij heb zien komen is hoe de aanwezige EHBO-ers het hebben beleefd? Was het een lokale EHBO vereniging? Lijkt me we schokkend zoiets mee te maken. Hoe ga je te werk bij deze ongeregeldheden?