GRIP 1 Dode bij schietpartij Veronica Sunset Grooves - Hoek van Holland 22-8-2009

Auteur Topic: GRIP 1 Dode bij schietpartij Veronica Sunset Grooves - Hoek van Holland 22-8-2009  (gelezen 202066 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Citaat
Beste Politie man / vrouw, verbeter de wereld, begin bij jezelf laat je niet langer misbruiken als veredelde belasting ambtenaar, kom op voor je zelf, zorg dat je opgeleid wordt dat je de multiculturele samenleving gaat begrijpen en dat je met elkaar de criminaliteit in de hand krijgt. Het respect van de Nederlandse burger zal met de dag toenemen..

Hier wordt mij iets te makkelijk aan voorbij gegaan. Er wordt hier een stukje ''onderbuikgevoelens'' weergegeven van zowel burgers als dienders zelf...  :|

(ik ga niet weer discussiëren over wiens schuld dat is, we weten allemaal dat die in Den Haag ligt en niet bij de diender op straat)


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Misschien heb je straks wel een kind in je omgeving, die gaat puberen. Laat zich door groepsdruk leiden, wordt ongewild een meeloper...wat als hij het is, die door een kogel om het leven komt?

Of roep je dan: mijn kind doet zoiets niet?  ???

het is niet te hopen dat ie dat doet, want dan hoeft de politie niks te doen dan doe ik dat zelf wel, en het zal zijn laatste keer wezen
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Waarschijnlijk geen kinderen of geen kinderen in de pubertijd.  :-X


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Waarschijnlijk geen kinderen of geen kinderen in de pubertijd.  :-X

idd nog niet
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
het is niet te hopen dat ie dat doet, want dan hoeft de politie niks te doen dan doe ik dat zelf wel, en het zal zijn laatste keer wezen


Maar je zegt wel: de politie had er van mij nog veel meer neer mogen knallen...Je bent dan sowieso te laat met je boodschap, de politie wacht in zo'n geval niet op jouw advies. O0


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
http://www.ad.nl/rotterdam/3451042/Agenten_Ze_wilden_ons_bloed_zuipen.html

donderdag 27 augustus 2009
Agenten: Ze wilden ons bloed zuipen

Door NIELS DEKKER / TOBIAS DEN HARTOG

ROTTERDAM - ,,Ik stond met getrokken wapen. Omringd door honderden relschoppers,'' zegt politieman Berry.
  
,,Ze wilden ons vermoorden. Je denkt bij jezelf: 'ik moet nog geen schoten lossen, want die kogels heb ik straks nog nodig'. Het duurde misschien tien minuten, maar voor mijn gevoel waren het wel vijf dagen.''

Als agent van de politie Rotterdam-Rijnmond dacht Berry al veel mee te hebben gemaakt. Tot hij zaterdag als agent in burger wordt ingezet bij het strandfeest Sunset Grooves in Hoek van Holland.

Opdracht: in kaart brengen welke beruchte leden van de harde kern Feyenoord-hooligans op het feest zijn. Deze lieden zijn volgens de politie maar op één ding uit: een confrontatie met agenten.

Doelbewust delen vechtersbazen verspreid over heel het terrein klappen uit. ,,Om te kijken hoeveel agenten er op af kwamen, zodat ze wisten met hoeveel we waren.'' De vechtpartijtjes op de vroege avond blijken de opmaat naar een veldslag. ,,Ze wilden ons bloed zuipen. Eén van ons doodmaken.''


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4708606/__Onderzoek_op_strand_vrijdag_klaar__.html

vr 28 aug 2009, 15:07 | lees voor
    
Onderzoek op strand vrijdag klaar

DEN HAAG -  De politie rondt vrijdagmiddag het onderzoek op het strand en in de duinen van Hoek van Holland af. Daar liep zaterdagavond het strandfeest Sunset Grooves uit op gewelddadigheden. De 19-jarige Rotterdammer Robby van der Leeden werd in de chaos dodelijk getroffen door een kogel. De politie heeft het strand en de duinen minutieus afgezocht naar bewijzen, zoals kogels.

Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie in Den Haag zei vrijdag dat het strand en de duinen aan het eind van de middag weer vrij toegankelijk zijn.


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Waarschijnlijk geen kinderen of geen kinderen in de pubertijd.  :-X

Bij mij zijn ze net uit de pubertijd..

Ik schrik van de reacties hier..  Veel emotie...

Als vader van twee jongens van 18 en 22, heb ik mijn jongens altijd voor gehouden  "Heb je er bij gestaan en je hebt niets gedaan, betekend dat je hebt meegedaan.."  Je hebt er dan ook niets aan gedaan om het te voorkomen, en je bent in het andere geval ook niet op tijd weggegaan, zodat je er niet bijbetrokken was..

.......Mijn koters wisten ook altijd,  dat als ze iets deden wat te maken had met vernieling,vandalisme etz.. Bracht ik ze persoonlijk naar het bureau en betalen ze zelf de schade..   ........
En heb ik het idee, dat ze er nog te makkelijk van af komen, doe ik er nog een schepje boven op..  Mijn kerels weten dat hun gedrag consequenties zal hebben.  En niet alleen van hun liefhebbende vader..  En door dat ze dat al van erg jongs af aan weten en merken, zijn ze nog nooit in de problemen geweest..

Komt jou kinderen in de problemen bij zoiets, ligt dat ook aan de opvoeder...  De jongedame die alles op haar 13e voor elkaar heeft, en zeer verantwoordelijke gedrag heeft laten zien mag niet de wereld rondzeilen van de kinderbescherming, maar kinderen mogen wel de politie bekogelen, want daar hebben de opvoeders niet mis gedaan..
Tis de wereld op de kop..


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Hoe lullig ook voor de slachtoffers maar volgens mij is het niet moeilijk:
De Nederlandse burger is het kennelijk zat om elke week een betuttelend bonnetje te krijgen van Justitie, uitgeschreven door een man of vrouw met een blauwe pet vanachter een struik of auto met laser gun. De Nederlandse burger krijgt tijdens een feestje in Hoek van Holland de kans om die man en vrouw met die blauwe pet eens even flink op zijn bek te slaan omdat de leiding van die man en vrouw met die blauwe pet helemaal geen verstand meer heeft van politie werk maar zichzelf en zijn korps alleen maar laat gebruiken als veredelde belasting verdiener.  Helaas heeft de Nederlandse burger ook deze maal pech want die man en vrouw met blauwe pet schieten elke dag enkel met laser guns welke wel killing zijn voor het respect van burger richting politie maar het gros van de man en vrouw met blauwe pet hebben geen iedee wat er gebeurt als ze gaan schieten met dat echte wapen van hun gordel wat ze zouden moeten gebruiken om de Nederlandse burger te beschermen.

Beste Politie man / vrouw, verbeter de wereld, begin bij jezelf laat je niet langer misbruiken als veredelde belasting ambtenaar, kom op voor je zelf, zorg dat je opgeleid wordt dat je de multiculturele samenleving gaat begrijpen en dat je met elkaar de criminaliteit in de hand krijgt. Het respect van de Nederlandse burger zal met de dag toenemen en acties van burgers tegen de politie zoals op het strand van Hoek van Holland zullen tot het verleden gaan behoren. Blijft de politie en zeker de politie Rotterdam bij het falende beleid dat ze nu voeren dan zullen er helaas maar ongetwijfeld nog heel wat mat partijen volgen waarbij het mij niet zal verbazen als dit op een gegeven moment tijd leidt, hoe verschrikkelijk ook tot de dood van politie mensen ipv burgers.

Mvr Grt

Merijn

Ga eens op www.flitsservice.nl kijken. Dat is meer op jouw niveau.  :-X


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
We hebben reacties van de politieagenten in de media gezien. Zijn er ook reacties van de relschoppers te vinden?  ??? (of voelen die de bui al hangen en zijn 'ondergedoken'?)