GRIP 2 Zeer grote brand Leen Bakker - Hoorn 11-08-2009

Auteur Topic: GRIP 2 Zeer grote brand Leen Bakker - Hoorn 11-08-2009  (gelezen 20005 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pennywilerra

  • Vrijwillige Brandweer Hoorn
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
  • Hoogwerker Hoorn
Reactie #100 Gepost op: 12 augustus 2009, 22:06:20
Hier vond ik nog een rubriek uit onze archief van een oefening middelbrand uit 2007 , en ja waar of niet waar , de oefeningen werd gehouden bij
leenbakker aan de van aalstweg , of moet ik zeggen bij het voormalige pand van leenbakker :P

Oefening middelbrand Leenbakker 13 maart 2007
Oefening middelbrand bij Leenbakker, 3 vermiste personen (slachtoffers).
Gealarmeerd 741 (risdam), 742 (Hoorn-Noord), 631 (BMvD),
652 (hoogwerker).








Foto's zijn beschikbaar gesteld door Laurens Bontenbal


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #101 Gepost op: 30 augustus 2009, 22:12:38
http://www.hoorngids.nl/nw-7951-7-2798830/nieuws/beloning_voor_gouden_tip_over_brand__leen_bakker.html

Beloning voor gouden tip over brand Leen Bakker
ingevoerd op 30-8-2009
De restanten van Leen Bakker

Gepubliceerd: 30-08-2009
HOORN - Gorissen & Van der Zande Schadeonderzoek B.V in Tilburg looft een beloning uit voor aanwijzinge die leiden tot de opheldering van de brand die in de nacht van maandag 10 op dinsdag 11 augustus 2009 de vestiging van Leen Bakker in de as legde.

Aan de Dr. C. J.K. van Aalstweg 16, op het RunshoppingCentre ging toen het hele pand van de winkel inclusief de hele winkelvoorraad in de vlammen op.

Op de site www.beloning.info plaatst dit bedrijf schades (branden en diefstallen e.d.) die zij in opdracht van verzekeraars en expertisebureaus in onderzoek hebben (gehad) en die tot op heden niet opgelost konden worden: ”Wij vragen dan ook uw assistentie om tot een oplossing van deze zaken te komen. Voor de juiste informatie die leidt tot het bekend worden van de dader(s) en/of het terugverkrijgen van de buit, wordt een beloning in het vooruitzicht gesteld. Aarzel dan ook niet om contact met ons op te nemen als u denkt iets te weten over een bepaalde zaak.”


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #102 Gepost op: 30 augustus 2009, 22:21:18
Ik 1 deze dagen een foto op de forum zetten om welke co2 blusser het gaat , hij ligt bij ons in de karzerne

Edele, die foto zou ik graag nog willen zien.

Indien nodig kom ik zelf wel even buurten met een camera op de Nieuwe Wal.