26 september 2009 Toughest Firefighter Alive Erasmus Universiteit Rotterdam

Auteur Topic: 26 september 2009 Toughest Firefighter Alive Erasmus Universiteit Rotterdam  (gelezen 1368 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Zaterdag 26 september vindt weer de tweede TFA plaats. De Toughest Firefighters Alive is een jaarlijks terugkerend evenement bij de Erasmus Universiteit van Rotterdam en bedoeld voor brandweermannen- en vrouwen die zich willen meten met elkaar.

Topsport, conditie, kracht en vooral beheerste concentratie gecombineerd met motorische vaardigheden. Na het succes van 2008 is nu ook de 2e editie een feit. U bent van harte welkom om te komen kijken, de toegang is gratis. De TFA is een officieel erkend Nederlands kampioenschap, en werd reeds eerder gehouden in Duitsland, Tsjechie en Oostenrijk.

De TFA wordt gehouden op het terrein van de Erasmus Universiteit aan de Burgemeester Oudlaan 50 en is goed te bereiken met zowel de auto als per openbaar vervoer. Op de website www.tfaholland.nl vind u veel meer informatie. Deelnemers van de Brandweer VRR ontvangen een blijvende herinnering.

Er kunnen zich nog nieuwe kandidaten aanmelden voor de TFA2009. Ga naar de website www.tfaholland.nl

Winnaars TFA2008
De TFA kende vorig jaar twee glorieuze winnaars: Bij de heren was dat R. Mostert van de brandweer Hoek van Holland (VRR) en J. Schröder van de brandweer Schiedam-Waterweg (VRR) kwam als eerste uit de bus bij de dames. Leuk is dat beide winnaars ook weer dit jaar weer meedoen.

Bron: mediatv


greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Een en ander gebeurt tussen 09.00 en 16.00 uur.
greetz,  Enrique


Onger Oensien

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 431
ik zag uitgesteld vanwege te weinig deelnemers....


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Klopt, kwam ik ook achter toen ik ter plaatse niks aantrof.... :-\ wordt vermoedelijk 7 november...
greetz,  Enrique


Onger Oensien

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 431
Klopt, kwam ik ook achter toen ik ter plaatse niks aantrof.... :-\ wordt vermoedelijk 7 november...

ik zal dr nog eens goed over nadenken....


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Volgens www.tfaholland.nl was het definitief vandaag. Heb er niks van gezien of gehoord. Iemand enig idee of er nog iemand is op komen dagen?  :-\
greetz,  Enrique