Dat soort paketten willen ze in Nederland gewoon niet aan, ook al ligt het kant en klaar op de plank bij een andere dochteronderneming van een autofabrikant.
Waarom,geen idee. Ook het bekende F-pakket voor kleinere uitrukvoertuigen wordt in mijn regio niet eens besteld. Het scheelt zo ontzettend veel werk en je hebt de service ook nog eens van een dealer, ipv meerdere aanspreekpunten. Single point of service is altijd handiger.
Ook binnen een organisatie heb je genoeg mensen "van de straat" die ontzettend goed weten wat je tegenkomt als je met voertuigen werkt. Alleen moet je het wel correct vertalen en kun je niet met alle individuele eisen rekening houden. Ook hier zijn perfecte methodes voor om dit in kaart te brengen.
Porsches zijn qua prestaties mooi, maar als ze gaan schuiven met hoge snelheden moet je wel weten hoe je moet corrigeren. De 911 heeft een relatief zware achterkant, die met name bij glad wegdek veraderlijk kan zijn. Als je het remprobleem echt goed wilt oplossen hebben Porsche en Audi de techniek wel in huis. Ceramic remcomponenten zijn op de wegvoertuigen ook gewoon te bestellen. Zal helaas voor dit project wel te duur zijn ben ik bang. En realiistisch gezien, de uitrukwagens gaan dacht ik 5 jaar mee voordat ze vervangen worden. Een dergelijke dure investering loont zich dan blijkbaar niet, omdat je dan ongunstig uitkomt qua bedrag in een aanbesteding.