Reddingsbrigadevrijwilligers gezocht voor LEGOWORLD

Auteur Topic: Reddingsbrigadevrijwilligers gezocht voor LEGOWORLD  (gelezen 1969 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

bAdemArk

  • Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Gepost op: 12 oktober 2009, 23:37:10
OPROEP:

Net als vorig jaar staat de Reddingsbrigade Zwolle weer samen met Reddingsbrigade Nederland op het mega-evenement LEGOWORLD ter promotie van het reddingsbrigadewerk in combinatie met de LEGO City 'Coast Guard'-lijn. Het evenement duurt van 22 t/m 27 oktober.

Voor het bemensen van de stand zoeken we nog enkele vrijwilligers. Je moet wel lid zijn van een bij de bond aangesloten reddingsbrigade. Per dag hebben we ongeveer 6 personen nodig, dus met name voor de donderdag, maandag en dinsdag kunnen we nog mensen gebruiken. Voor lunch wordt gezorgd.

Meer informatie, voorwaarden en aanmeldmogelijkheid staan hier: http://sites.google.com/site/reddingsbrigadezwolle/aanmelding-lego-world.

Voor deze site heb je een account nodig. Deze kun je via google aanmaken. Lukt dat niet, stuur mij dan een PM met de nodige gegevens.

Heb je vragen, neem dan via mail contact op met voorzitter@reddingsbrigade-zwolle.nl

Alvast bedankt!

Namens de RB Zwolle,

Mark Duijf


Foto: © 2008 Louise v/d Berg




bAdemArk

  • Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2009, 21:12:30
We zoeken nog dringend vrijwilligers voor de dinsdag (9-17u.).

Lijkt het je leuk om bij dit evenement aanwezig te zijn? Neem dan via PM contact met mij op. Je ontvangt dan van mij de nodige contactgegevens, zodat je je kan aanmelden.

LET OP: je dient wel lid te zijn van een bij RN aangesloten reddingsbrigade!

Voor lunch wordt gezorgd. Reiskosten zijn voor eigen rekening. De mogelijkheid bestaat om je (eigen!) kinderen mee te nemen.

Groeten,
Mark