zaterdag 26 september 2009 open dag brandweer Zwartewaal (Brielle - Rijnmond)

Auteur Topic: zaterdag 26 september 2009 open dag brandweer Zwartewaal (Brielle - Rijnmond)  (gelezen 1893 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Op zaterdag 26 september 2009 is er een open dag bij de brandweer Zwartewaal, in de gemeente Brielle, op het eiland Voorne-Putten, in de regio Rotterdam-Rijnmond en voor degenen die niet weten waar dat ligt... het ligt in de provincie Zuid-Holland.  :P

Verder heb ik (nog) geen info.

Gekoppeld aan de kalender ;)


greetz,  Enrique


Jacco

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Al aangemeld op Brandweervrijwilligers.nl?
    • Vakvereniging Brandweer Vrijwilligers
Ik heb een uitnodiging voor deze dag mogen ontvangen, maar dan wel voor zaterdag 12 september. Wellicht dat de datum is verschoven?
Heb jij je al aangemeld op http://www.brandweervrijwilligers.nl?


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Ik heb een uitnodiging voor deze dag mogen ontvangen, maar dan wel voor zaterdag 12 september. Wellicht dat de datum is verschoven?

Ik heb teen en tander stiekem afgekeken van de agenda van de brandweerwinkel (www.brandweerwinkel.nl). Heb jij misschien meer info uit die uitnodiging?
greetz,  Enrique


Jacco

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Al aangemeld op Brandweervrijwilligers.nl?
    • Vakvereniging Brandweer Vrijwilligers
Iedereen wordt uitgenodigd voor een demonstratie en een hapje en een drankje van 10.00 tot 16.00 uur. Echter de datum is dus anders dan bij de brandweerwinkel. Heb ook even contact opgenomen met de post en het blijkt dat 12 september de juiste datum is geworden (heel in het begin is wel de andere datum aan de orde geweest, maar dat is het dus niet geworden). Zal eens kijken morgen of ik de uitnodiging kan snannen en uploaden.
Heb jij je al aangemeld op http://www.brandweervrijwilligers.nl?


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Bedankt!!!
greetz,  Enrique


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
ik woon daar in de buurt dus ga ik wel ff wat foto's maken
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Jacco

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Al aangemeld op Brandweervrijwilligers.nl?
    • Vakvereniging Brandweer Vrijwilligers
Scannen geen wat lastig, vandaar dat ik hieronder de tekst maar even weergeef:

Wij nodigen u graag uit voor de Open 'Doe' Dag te Zwartewaal op 12 september 2009.
Op deze dag zijn verschillende korpsen en disciplines van het district Zuid-Hollandse Eilanden aanwezig om hun materiaal te tonen en de bezoekers de mogelijkheid te geven om actief de verschillende kanten van de hulpverleningsketen te laten ervaren.
Van 11.00 tot 15.00 uur bent u van harte welkom p het Gaffelaarplein om, onder het genot van een hapje en een drankje, van de diverse demonstraties te genieten.
Heb jij je al aangemeld op http://www.brandweervrijwilligers.nl?