Zoekactie vermiste man, Noordhollands Duinreservaat Heemskerk 11-09-2009

Auteur Topic: Zoekactie vermiste man, Noordhollands Duinreservaat Heemskerk 11-09-2009  (gelezen 2270 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

bendelange

  • Reddingshonden geleider, EHV RK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 116
    • Reddingshonden in Nederland
Ik kom net terug van een zoekactie met reddingshonden in het Noordhollands duinreservaat bij Heemskerk.
Sinds woensdagochtend 06.00 uur werdt een 54-jarige man uit Heemskerk vermist. De politie heeft woensdag uitgebreid naar de man gezocht, maar dit heeft niets opgeleverd. Hierbij is ook een helicopter ingezet. In samenwerking met de politie Heemskerk zijn vanmiddag 13 reddingshonden aan het zoeken gegaan en  het team waar ik bij zat heeft de man gevonden om ongeveer 1800 uur. Helaas overleden. Vindplaats doorgegeven aan de meldkamer maar in zo'n gebied is dat voor hun toch erg lastig. De boswachter wist ons wel snel te vinden en heeft de politie opgehaald en naar de locatie gebracht. Voor ons zat het werk erop en we hebben de rest aan de politie en recherche overgelaten.




fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #1 Gepost op: 12 september 2009, 00:39:17
Ik kreeg het persbericht gister binnen dat de man vermist was..

Gelukkig voor de familie is de man gevonden.. alleen spijtig dat hij is overleden!

Evengoed, goed werk verricht!
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


Dreamquest

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #2 Gepost op: 12 september 2009, 16:27:03
ik heb nog nergens een persbericht gezien dat hij gevonden is.

maar ondanks dat de man overleden is, goed werk.


Rowin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #3 Gepost op: 13 september 2009, 16:32:11
Vermiste man aangetroffen.
HEEMSKERK, 11 september - De 54-jarige Heemskerker die sinds woensdag 9 september rond 06.00 uur vermist werd is vrijdagavond levenloos aangetroffen. De politie trof de man aan op de Elzenweg in het duingebied van Heemskerk.


Bron: Persbericht Politie Kennemerland

EDIT: Aangepast n.a.v. rectificatie Politie Kennemerland