Als jij echt een 'verlate griepprik' hebt gehaald tijdens HAP uren vind ik de triage bij die HAP belabberd en jou ronduit asociaal voor het feit dat je dit niet gewoon bij jouw eigen huisarts hebt laten doen en de samenleving hebt opgescheept met een consultbedrag van het tienvoudige.
Ik heb geen idee waarom je zo vreselijk overtrokken reageert...ik krijg al jaren een griepprik en haal deze normaal gesproken ook altijd in de sporthal. Afgelopen jaar was ik verhinderd en toen is er gewoon in samenspraak met de dokter een andere afspraak gemaakt met andere mensen die op die ene dag niet konden. Daarbij, de assistent kon de prik geven en de dokter is dus zelf niet gehinderd. Ronduit belachelijk is het dat jij me asociaal noemt. Kom nou toch, denk je dat ik bewust daar naartoe ga? Nee, natuurlijk niet. Ik ben niet iemand die asociaal is, sta altijd klaar om een handje te helpen voor de maatschappij (collecte lopen/koninginnedag helpen organiseren etc) en zou daarom NOOIT iets bewust asociaal doen. Hou in het vervolg dan a.u.b. dat soort conclusies voor je als je niks van me weet, of kom een keertje gezellig een kopje koffie drinken zodat je meer van me te weten kan komen. Dan laat ik je gelijk het reclamespotje van 'onbewust asociaal' zien. Herken je misschien iets van jezelf in...
Sorry voor deze reactie, maar ik heb in mijn nog jonge bestaan geleerd niet te oordelen over anderen zonder dat ik er iets vanaf weet...en dat moest ik even delen
En als je bang bent dat ik dit negatief bedoelde richting de huisarts; nee, dat is niet zo. Ik geef alleen maar aan dat het voor zwaarder gewonde mensen een hoop tijd kan kosten om aan de beurt te komen, alhoewel ik wel hoop dat de spoedgevallen voor gaan bij onze huisarts...