Beeldverslag interregionale oefendag hondenbrigade Haaglanden

Auteur Topic: Beeldverslag interregionale oefendag hondenbrigade Haaglanden  (gelezen 3274 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Gepost op: 16 september 2009, 09:46:21
Op http://www.regio15.nl/ staat nu ons beeldverslag online van de oefendag; 2 september j.l. in Den Haag en omgeving.

Directe links:

http://www.regio15.nl/politie/hondenbrigade/oefendag-2009
http://www.regio15.nl/politie/hondenbrigade

Groeten,

            Rene


Redacteur van


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 16 september 2009, 12:35:04
Erg mooie foto's en beeldmateriaal!
Zo te zien een superdag!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #2 Gepost op: 16 september 2009, 12:40:00
Echt super!! Dat ie die ''dove'' ongemoeid laat ook....heerlijke beesten!  O0


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #3 Gepost op: 20 september 2009, 17:24:40
Mooie video's !! blijft mooi om te zien  8) Zullen wel enkele pakwerkers na zo'n dag met blauwe armen richtng huis zijn gegaan  ;D
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Reactie #4 Gepost op: 20 september 2009, 19:04:35
Binnen de KNPV africhting spreekt men over helpers ipv pakwerkers. Maar die blauwe plekken vallen wel mee hoor, onder het pak zitten nog speciale "armen".
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #5 Gepost op: 21 september 2009, 16:33:39
Dat is niet alijd zo, heb er genoeg met schaafplekken uit zien komen, en dan vragen.. jij ook een keer ? hehehe  :D
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #6 Gepost op: 21 september 2009, 19:21:05
Ben tijdens mn opleiding ook goed gegrepen door n diensthond. Ondanks de jute arm staan z'n tandjes nog steeds als kleine littekens in m'n arm :D


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Reactie #7 Gepost op: 21 september 2009, 20:11:17
Dat is niet alijd zo, heb er genoeg met schaafplekken uit zien komen, en dan vragen.. jij ook een keer ? hehehe  :D

Ik heb al aardig wat jaren als afdelingshelper in het pak gestaan, dus heb aardig wat ervaring ermee :)
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #8 Gepost op: 23 september 2009, 02:08:21
Binnen de KNPV africhting spreekt men over helpers ipv pakwerkers. Maar die blauwe plekken vallen wel mee hoor, onder het pak zitten nog speciale "armen".

Ijk heb anders behoorlijk wat blauwe lekken overgehouden aan honden die knpv gecertificeerd waren ;) .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


security88

  • Hoofdbeveiliger, manager en centralist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • EHBO-er, BHV-er, Hoofdbeveiliger en ex-NRK
Reactie #9 Gepost op: 26 september 2009, 18:22:41
het ligt er maar net aan welke middelen er voorhande zijn.. ik sta zelf ook nog wel is in het pak, en van de een krijg ik neopreen mouwtjes voor onder het pak, van de ander krijg je speciale windsels voor om je armen en van de derde is het alleen de jas...  oftewel mogelijkheden genoeg ;) en mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar de speciale windsels... maar dat is persoonlijk....  en een speciaal stuk voor mijn zitvlees is soms ook geen overbodige luxe... god wat doet dat zeer.... :'(
Leef in het hier en nu, alles kan zomaar anders zijn!