0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Het is ook een beetje wat voor situatie is. Zelf een keer een twijfel achtige situatie gehad waarbij ik tussen 1-1-2 en 0900 twijfelde. Werd in de wacht gezet waarna ik daarna alsnog 1-1-2 belde. Als je een administratief iets wil doorbellen kan je beter op een ander moment bellen. Er zijn gewoon tijden dat het erg druk is
Wachttijden te lang: bellers politielijn haken massaal afKoen Voskuil / Peter Winterman 10-09-16, 07:58 Laatste update: 07:59 De problemen bij de telefooncentra van 0900-8844 ('geen spoed, wel politie') zijn nog lang niet opgelost. Elke dag hangen duizenden bellers op, omdat ze te lang moeten wachten.Lees verder op: http://www.ad.nl/nieuws/wachttijden-te-lang-bellers-politielijn-haken-massaal-af~a89faabd/
Ik heb laatst toen ik buiten de regio was ook een keer ergens voor gebeld, maar maar wat een drama idd.@Grumpy, verdachte situatie -> 112
Zeiden we achteraf ook tegen elkaar, van volgende keer gewoon 112 hiervoor.
Yup, altijd bij verdachte situaties, we adverteren er zelf mee: "112 daar vang je boeven mee". Niet alleen bij levensbedreigende situaties zoals vroeger.