Zeer grote brand Brink Pluimvee producten GRIP 1 - Zeewolde 21-9-2009

Auteur Topic: Zeer grote brand Brink Pluimvee producten GRIP 1 - Zeewolde 21-9-2009  (gelezen 13886 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #30 Gepost op: 21 september 2009, 10:35:07
forumlid TAS-226 is er ook geweest en ik moest van hem melden dat ook zijn foto's zo verschijnen en dat hij nu bij de Albert Hein stond ::)


Maarten!

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
  • Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG)
Reactie #31 Gepost op: 21 september 2009, 10:54:29
Wat een bijzondere foto's van de rook: in de eerste plaats een prachtige inversielaag (de rook blijft op een bepaalde hoogte hangen) en in de tweede plaats lijkt het wel of de wind op een gegeven moment 180 graden is gedraaid en de rook weer terug gaat naar af. Klopt dat, of is dat optisch bedrog?

Mochten hier nog meer foto's van zijn: graag, deze zijn heel bijzonder en nuttig voor instructie over het gedrag van rook

Klopt, toen ik aan het water stond leek het wel of de wind even van richting was veranderd, hierdoor waren er twee lagen te zien.
Ik zal even kijken of ik nog een paar foto´s heb waar het beter te zien is, deze stuur ik je dan wel even via de mail toe  ;)
Werk --> Scheikundig onderzoeker Douane EHV -->  -GNK-C / SIGMA lid VNOG-West               -Rode Kruis afdeling Nunspeet - Bestuurslid, Coördinator E


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #32 Gepost op: 21 september 2009, 11:15:03
Rook was ook uit Gelderland-Midden, namelijk uit Nijkerk, goed te zien meldde William Harthoorn mij net via de telefoon. Foto's verschijnen wel!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #33 Gepost op: 21 september 2009, 11:36:21
Rook was ook uit gelderland-midden goed te zijn Namelijk uit nijkerk, melde williamharthoorn mij niet via en belletje voto's verschijnen wel!

Vertaling in leesbaar Nederlands:  ;)

Rook was ook uit Gelderland-Midden, namelijk uit Nijkerk, goed te zien meldde William Harthoorn mij net via de telefoon. Foto's verschijnen wel!


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #34 Gepost op: 21 september 2009, 11:44:45
forumlid TAS-226 is er ook geweest en ik moest van hem melden dat ook zijn foto's zo verschijnen en dat hij nu bij de Albert Hein stond ::)

Haha albert heijn.. was alleen om me innerlijke zelf te verzorgen,  ;D Heeft niks met het incident te maken! Ben nu thuis fotos verschijnen zo.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #35 Gepost op: 21 september 2009, 12:10:39
Haha albert heijn.. was alleen om me innerlijke zelf te verzorgen,  ;D Heeft niks met het incident te maken! Ben nu thuis fotos verschijnen zo.











Mijn computer doet raar dus een linkje naar een album komt later,
Groetjes Jordy
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #36 Gepost op: 21 september 2009, 12:35:13
Ben nu foto's aan het update

www.brandweerharderwijk.nl en dan naar uitrukken ;-)

Bewerkt:

Foto's staan allemaal online!  ;)

EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #37 Gepost op: 21 september 2009, 12:51:01
woedt de brand nog ?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #38 Gepost op: 21 september 2009, 12:53:06
brand was voor 11 uur brand meester volgens een politie agent. maar na blussen zal nog enige tijd duren.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #39 Gepost op: 21 september 2009, 12:53:34
woedt de brand nog ?

Nou het is zo goed als uit. Er moet nog wel even worden nageblust en gekoeld. Brandweer Hierden moet tot half drie vanmiddag voor restdekking in Zeewolde blijven. O0
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl