GRIP 1 Middel hulpverlening (verkeersongeval 2 doden) Weg om de Noord - Hoofddorp 23-9-2009

Auteur Topic: GRIP 1 Middel hulpverlening (verkeersongeval 2 doden) Weg om de Noord - Hoofddorp 23-9-2009  (gelezen 18246 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rowin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Onderwerp: Twee doden na ongeval

HOOFDDORP, 23 september – Bij een ongeval op de Weg om de Noord (N201) in Hoofddorp zijn woensdagavond rond 20.20 uur twee mensen omgekomen en een man zwaar gewond geraakt. De gewonde is een 24-jarige man uit Hoofddorp, de dodelijke slachtoffers zijn een 30-jarige man en een 24-jarige vrouw uit Hoofddorp.
De slachtoffers zaten in een auto die met hoge snelheid van de weg is geraakt en tegen een boom tot stilstand is gekomen. Eén van de slachtoffers is hierbij uit de auto geslingerd en in de sloot naast de weg terechtgekomen. De man is door andere weggebruikers uit het water gehaald maar ondanks reanimatie overleden. De andere slachtoffers zaten in het wrak bekneld. De gewonde man is door de brandweer bevrijd, voor behandeling naar een ziekenhuis gebracht en daar opgenomen. De vrouw is ter plaatse overleden.
De auto waarin de slachtoffers zaten is totaal vernield. De weg is enige uren afgesloten geweest.
De politie stelt een onderzoek in naar de precieze toedracht van het ongeval. Getuigen worden verzocht contact op te nemen met de politie Kennemerland voa 0900-8844.

Bron: Politie


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349
Pfff, zo'n erge crash heb ik geloof ik nog niet gezien met een auto :s



meer foto's www.michelvanbergen.nl


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Wat voor merk is deze wagen?


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Volgens mij een Volkswagen Golf IV...
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


112freaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Ja dat klopt het is een golf 4


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
lijkt me aan het merkteken op defoto van pagina 3 een VW te zijn.. golf 4 of passat maar daar durf ikniets over te zeggen verder. Lijkt me overigens op dit moment nog nietvan belang Palmpie, je zou beter moeten weten.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
lijkt me aan het merkteken op defoto van pagina 3 een VW te zijn.. golf 4 of passat maar daar durf ikniets over te zeggen verder. Lijkt me overigens op dit moment nog nietvan belang Palmpie, je zou beter moeten weten.

Verklaar je nader... Waarom zou dat niet gevraagd mogen worden??
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Wat voor merk is deze wagen?

Het WAS een golf 4... zo te zien... passat heeft meer koffer... t is goed te zien aan de aflopende daklijn op een van de foto's alsmede waar achterlichten gezeten hebben. lijkt me beetje onzin om te gaan discussieren of je hier wel of niet kan vragen wat voor auto het is geweest...
edit.... bedoel dus waarom zou het niet kunnen om dat te vragen.. is een normale vraag, niet disrespectvol...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Ik vind het op DIT moment, net 4 uur na een ongeval waarbij 2 dodelijke SO en een zwaargewond SO te betreuren zijn, met een op het oog zeer diepe impact op de HV-ers niet van belang wat voor auto dit betreft, dit kan later wanneer de eerste dreun voor de betrokkenen nog uitgezocht en besproken worden. Ook is ben zeer benieuwd naar de manier waarop dit wrakis ontstaan omdat ik graag leer van ongelukken,maar op dit moment lijkt me dat niet het belangrijkste.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Nee jij vind van niet, maar kennelijk iemand anders wel... en als ik dan toevallig meen een golf 4 te herkennen... ach...


laten we buiten kijf laten dat het triest is voor de slachtoffers en de hv-ers en de nabestaanden...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....