Daarom altijd meenemen zodat ik kan kijken of het klopt. Je zal niet de eerste zijn die een PV krijgt vanwege misbruik van een ontheffing, sommige mensen kunnen daar namelijk niet mee omgaan
Klopt, en dat wilde ik ook aangeven dat er veel te veel verschillende ontheffingen zijn.
Ookal zijn er twee DA's services in een stad verschillen de ontheffingen onderling ook nog vaak.
En dat er veel misbruik wordt gemaakt van ontheffingen weet ik ook, ontelbaar veel auto's over een vluchtstrook bij een file omdat ze bij werkzaamheden over 25km moeten zijn..... Dan ben je in mijn ogen gewoon te laat vertrokken, maar de ontheffing geeft jammerlijk genoeg niet aan of er een straal in de buurt van de werkzaamheden geld.
Maar goed BOT, qua verzekeringen zal het wel goed in elkaar steken nl. gewoon all risk verzekeren en bij een ongeval alleen materieel ( want dat is toch de hoofdmoot ) wordt alles geregeld via de verzekering. Bij zwaardere ongevallen met letsel ook, maar daar ligt de verantwoordelijkheid van de bestuurder ook onder de loep als het gaat om een misdrijf ( klinkt zwaar, maar dood door schuld is bij mijn weten ook een misdrijf ) .