0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
VTB Spoedtransport vanaf Leiden naar Schiphol (UGS-A)www.112Meerlanden.nlEr is, voor zover ik weet, een les programma met daarin een opbouw, VTB-1, VTB-2 etc. Dat de ene VTB-1 dezelfde onderdelen bevat als de andere is niet zo vreemd denk ik
Meestal is het zo dat er gewoon een vtb-cursus gegeven word. Dan zijn er coll die hun vtb1 moeten halen en weer andere de 2. Zo vullen ze een opleiding. Mochten er niet genoeg cursisten zijn om een een opleiding te vullen dan zal de aanvulling gebeuren met collega's die 1 en 2 al hebben. Verder is het zo dat je de vtb1 kunt doen met alleen OBMS (of hoe dat nu ook heet)Voordat je aan de vtb2 begint moet je dus eerst OBMS, VTB1 en VSM (voortgezette rijopleiding) Zo gaat het bij hier tenminste.
Kun je de afkortingen aub voluit schrijven, verder dan VTB kom ik niet in je posting...
Wat me opvalt in het filmpje is dat die tweede spitser fungeert als aanhangwagen van de voorste spitser? Is het niet zo dat ze -ondanks de constante snelheid- verder uit elkaar kunnen rijden, en dan de voorste meer naar voor?
Ik denk ook dat dit komt doordat met de camera nogal ver is ingezoomd.Hierdoor zie je weinig meer van de diepte in het beeld en lijkt alles nogal dicht op elkaar te rijden.
MHM een VTB waarbij de cmdt zijn achter pit aan heeft en zij toeters regelmatig aanzet niet geheel volgens de richtlijn.
Sorry daarvoor is een regeling. Kijk als je mee, niet ..... bedoelt, wilt doen met de BIG BOYS dan moet je het ook goed regelen. Anders moet het niet doen. Bij die soort werk doe je het goed of niet.