Spoedbegeleiding door de politie

Auteur Topic: Spoedbegeleiding door de politie  (gelezen 420490 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Marrk

• Forum gebruiker
Reactie #740 Gepost op: 24 november 2013, 10:37:57
Citaat van: r1200gs link=msg=1222538 date=1385285597
Ik ga geen wel of niet spelletje houden. Maar ze worden echt er uit gehaald.

Prima dat je geen welles-nietes spelletje wilt spelen maar in plaats daarvan dit stampvoetend duidelijk wilt maken. Ik vertel zoals ik het ervaar en elke dag mee te maken hebt. Dus kun je wel wat roepen maar leg het dan ook uit. Hebben andere mensen ook wat aan. Want dat is toch de vraag die gesteld wordt.

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #741 Gepost op: 24 november 2013, 10:49:18
Citaat van: r1200gs link=msg=1222538 date=1385285597
Ik ga geen wel of niet spelletje houden. Maar ze worden echt er uit gehaald.
Citaat van: Marrk link=msg=1222539 date=1385285877
Prima dat je geen welles-nietes spelletje wilt spelen maar in plaats daarvan dit stampvoetend duidelijk wilt maken. Ik vertel zoals ik het ervaar en elke dag mee te maken hebt. Dus kun je wel wat roepen maar leg het dan ook uit. Hebben andere mensen ook wat aan. Want dat is toch de vraag die gesteld wordt.

Zal ik dan eens als ervaringsdeskundige de kant van Marrk kiezen.  :-\ :-\

Ik krijg op jaarbasis een paar van die boete's voor rood omdat ik veel bij deze werkzaamheden ben betrokken. Of het nou een agent, VKR of wie dan ook is die het oprijteken geeft, de boete komt gewoon. Ik heb er gewoon een standaard brief voor liggen met een factuur voor mijn uren omdat het CJI zijn werk niet meer doet maar alles door computers laat doen als het kenteken goed zichtbaar is.
Of het nou is omdat ik wordt begeleid ( mooie lengten en breedten ) of dat de VKR op de kruising mij snel naar mijn werk wil hebben ::) de boete's komen gewoon. >:( :-\

Wat heel snel wel weer gebeurt is de tegenbrief van de OvJ met de seponering.  O0 Dat dan weer wel  0098
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #742 Gepost op: 24 november 2013, 11:50:24
Ik deed het zelfde werk en van te voren werd met de meldkamer een route besproken. Foto's voor de duur van het transport worden allemaal geseponeerd. Meldkamer maakt een formulier op chef tekend en de foto's worden eruit gehaald.in Rotterdam.

HIT

• Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #743 Gepost op: 24 november 2013, 11:57:33
Citaat van: r1200gs link=msg=1222570 date=1385290224
Ik deed het zelfde werk en van te voren werd met de meldkamer een route besproken. Foto's voor de duur van het transport worden allemaal geseponeerd. Meldkamer maakt een formulier op chef tekend en de foto's worden eruit gehaald.in Rotterdam.

Ik weet dat dat wordt gedaan, dat gesprek heb ik in Rotterdam en Amsterdam al eens gehad met de meldkamer. Maar door alle automatisering worden de boete's alsnog verstuurd. Niet voor niets vragen wij al aan de regio's of men het flitsapparaat kan uitschakelen door de handmatig de stekker eruit te trekken.

Oh ja, en de mooiste boete's blijf ik die vinden die ik krijg bij het ijken van de apparatuur. 998765 098uo

Marrk

• Forum gebruiker
Reactie #744 Gepost op: 24 november 2013, 12:04:10
Citaat van: r1200gs link=msg=1222570 date=1385290224

Ja dat klopt. Met die oude kasten werkt dat ook zo. Alleen met die "palen zonder doos erop" dus niet meer. Komt geen politie meer aan te pas.

HIT

• Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #745 Gepost op: 24 november 2013, 12:10:59
Citaat van: Marrk link=msg=1222582 date=1385291050
Ja dat klopt. Met die oude kasten werkt dat ook zo. Alleen met die "palen zonder doos erop" dus niet meer. Komt geen politie meer aan te pas.

Jawel! Om bij ingebruikname de stroom aan te zetten!!!! Dat mogen de ijkers nog steeds niet. Ik ben veel met GATSO op stap en voor we wegrijden komt er een "zuurstokken" busje om in het bijzijn van GATSO de stroom erop te zetten. En GATSO is er niet voor enige bevoegdheid, maar wel voor als het ineens toch niet werkt. 998765

Overigens, ik gebruik Zuurstok omdat dit busje er over het algemeen niet meer uit ziet. Het lijkt wel of de regio's het oudste materieel hiervoor gebruiken en dus de kleuren van de busjes wel eens te wensen over laat  0098

Marrk

• Forum gebruiker
Reactie #746 Gepost op: 24 november 2013, 12:15:10
Citaat van: HIT link=msg=1222588 date=1385291459
Jawel! Om bij ingebruikname de stroom aan te zetten!!!! Dat mogen de ijkers nog steeds niet. Ik ben veel met GATSO op stap en voor we wegrijden komt er een "zuurstokken" busje om in het bijzijn van GATSO de stroom erop te zetten. En GATSO is er niet voor enige bevoegdheid, maar wel voor als het ineens toch niet werkt. 998765

Overigens, ik gebruik Zuurstok omdat dit busje er over het algemeen niet meer uit ziet. Het lijkt wel of de regio's het oudste materieel hiervoor gebruiken en dus de kleuren van de busjes wel eens te wensen over laat  0098

Dat is leuk maar heeft niets met de foto's te maken die worden verstuurd. Daar gaat het over.

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #747 Gepost op: 24 november 2013, 12:18:53
Zelfs met de nieuwe palen werkt het ook, als je er maar voor zorgt dat het briefje ook in Leeuwarden komt. Zo voor kom je dat alles wordt verstuurd.

112NoordWestNL

• Forum gebruiker
Reactie #748 Gepost op: 24 november 2013, 13:25:58
https://www.youtube.com/watch?v=t-ex5-Ow9pE

Hier een spoedtransport onderweg naar het Erasmus medisch centrum in Rotterdam
Excuus voor de wind

Steven78

• Senior gebruiker
  • Terug in de medische research
Reactie #749 Gepost op: 24 november 2013, 16:40:44
Citaat van: 112NoordWestNL link=msg=1222618 date=1385295958
http://www.youtube.com/watch?v=t-ex5-Ow9pE

Hier een spoedtransport onderweg naar het Erasmus medisch centrum in Rotterdam
Excuus voor de wind

Waarom rijdt er hier nou een politiewagen achteraan? Is dat om te voorkomen dat mensen de ambu gaan inhalen, ofzo?