Ik heb deze beelden nu drie keer zitten bekijken, en ik verbaas me eigenlijk maar om 1 ding. Waarom niet gelijk een goed rijteken geven? Dit is bij lange na geen rijteken, de agent wijst ergens naar toe. Dat kan ook betekenen dat ik alleen aan de kant moet en daarna mijn weg kan vervolgen. De redenatie die het merendeel van de bevolking zo zal snappen van uit het "ja maar ik moet" denken. Dit wordt alleen nog maar versterkt doordat de vrouw de Ambu niet kan zien en de politiemotor aanstalten maakt om door te rijden. Ook zie ik hier een agent die denkt dat zijn stem wordt gehoort over alle geluiden heen, waar is het fluitje?
Van beiden is wat te zeggen, echter het eerste probleem dat hier wordt gecreëerd zie je op zoveel plaatsen. Aanpassingen al dan niet tijdelijk van aard aan de openbare weg waarbij er geen ruimte meer is om uit te wijken.
Weet niet waar HIT het over heeft! Een rijdend infobord voor een ambulancebegeleiding oid?! Ja.... op die andere planeet zeker
Duidelijk dat je niet op de hoogte bent van dit soort zaken.
Daarnaast is het ook makkelijk gezegd over de aanwijzingen... Uiteraard is iedere Nederlander met een rijbewijs perfect op de hoogte van de aanwijzingen zoals beschreven in bijlage RVV
Zoals ik het zie is de aanwijzing gewoon duidelijk en niet mis te verstaan. Tsja, dat mensen op hun gemakkie het raam opendraaien en gaan mekkeren dat ze die kant niet op willen... Dan kun je idd een grote bek of erger verwachten
Amen!