Want een fluitje en een ander teken hadden in dit geval natuurlijk wel gewerkt
Dat kan niemand met zekerheid zeggen. Wat ik wel merk dagelijks is dat het fluitje wel meer de aandacht vestigt en kan bijdragen aan duidelijkheid. ( overigens de reden dat er wordt aangeleerd dat ding te gebruiken ) .
Weet niet waar HIT het over heeft! Een rijdend infobord voor een ambulancebegeleiding oid?! Ja.... op die andere planeet zeker Duidelijk dat je niet op de hoogte bent van dit soort zaken.
Beste Marrk, ik weet inderdaad niet waar ik het over heb. Of wel?
( ik ga er gemakshalve maar van uit dat je inderdaad twee reactie's door elkaar las
)
Maar je zet mij wel aan een gedachte, ooit zag ik dat op de A13 achterop een politiebus dus zou het ook kunnen op de motoren. In het transparant "ambulance volgt" wat niet baad dat niet schaad.
En in 26 jaar is het nog steeds niet veranderd, automobilisten rijden nog steeds niet oplettend. In dit filmpje een Ambu, als er toen dergelijke camera's waren had je filmpjes gezien van Colone's met Leo's op de Tropco's die men niet wilde zien. Of ( en daar was ik bij ) een YPR met OGS niet willen zien, liep slecht af voor die meneer btw.
Wat ik hier boven alles storend vind is "Ik geef een aanwijzing jij hebt maar te luisteren, ook al heb je geen idee waar ik het over heb". Ook een agent moet beseffen dat er mensen zijn die niet dagelijks bezig zijn met het verkeer, net als ik wanneer ik 1 van mijn werken doe. En ja ik ben wat meer bezig met het verkeer dan een gemiddeld iemand, de ene dag ben ik
VKR de andere
Wegwerker weer een andere dag
Botsabsorberchauffeur en op weer een andere dag ben ik
Zwaartransportchauffeur en dan heb ik nog niet al de soorten van werk gehad die ik uitvoer en bij alles wat ik uitvoer besef ik maar al te goed dat ik de verwarring schop en niet die automobilist die nietsvermoedend van a naar b rijdt.