0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
(Zie de beschrijving voor het hele verhaal)
Een begeleiding door de politie van een 25 weken zwangere vrouw waarvan de vliezen waren gebroken. Zij en haar man wilden eerst zelf naar de SEH komen (in hun eigen auto: de witte Toyota). Maar vanwege de drukte door de marathon moesten een motor en een DHV het voertuig onderscheppen en begeleiden. Vanuit het EMC is de vrouw per ambulance naar het Sophia gebracht.
Dat is klinkklare onzin... heeft ook te maken met stukje interesse en motivatie... als ik tegenwoordig studenten hoor zeggen : "met de fiets? " of " lopend surveilleren ?" Dan schieten mijn nekharen overeind...tijdens onze stages waren we niet naar binnen te rammen en liepen of fietsten we ons suf... Elke dienst aanhoudingen vanwege drugs, heling of andere zaken... gewoon omdat je lopend en fietsend meer ziet dan vanuit een auto... Hetzelfde is het met verkeer. Men interesseert zich er niet voor... dus het verkeer regelen ook niet... Terwijl het behoorlijk wat gevaar voor jezelf en anderen meebrengt als je het niet goed onder de knie hebt !Maar goed... het nieuwe politieonderwijs is zo goed.... edit : als je er werkelijk oprecht wilt weten hoe dit werkt en er in wil oefenen, loop naar een collega die de pomp heeft gevolgd (of de opleidingen daarvoor) en vraag of hij/zij je wilt helpen. Geloof me... het gaat erg handig zijn als je het kunt !
heeft ook te maken met stukje interesse en motivatie... als ik tegenwoordig studenten hoor zeggen : "met de fiets? " of " lopend surveilleren ?" Dan schieten mijn nekharen overeind...
http://www.youtube.com/watch?v=miZPsTxzV7EWel een unieke video.(Zie de beschrijving voor het hele verhaal)
En je ziet ook gelijk de reden waarom. Afslaan waar de begeleidende motor rechtdoor gaat.
Misschien heb ik dat gemist maar waar kun je dat zien? en wat was de reden... ik heb het filmpje bekeken maar niet kunnen terug vinden..