Ik vind het idee van die elektrische fluit op de motor helemaal niets..... stel je eens voor dat een agent dat op zijn motor zou klussen... dan gaat een of andere bureautijger daar weer iets van vinden, waarna tenminste drie werkgroepen worden opgericht om te bepalen hoe goed of fout die elektrische fluit is. Vervolgens moeten in elk geval vijf commissies samen met TNO, vtsPN, diverse ministeries, een paar gebruikersgroepen en een vertegenwoordiging van Doven en Slechthorenden Nederland overleg plegen over welke eisen aan de hoorbaarheid van deze fluit gesteld moeten worden. Als dat tot slot allemaal rond is komt de Arbeidsinspectie de hoek om zeilen dat de fluit te luid is en dat deze alleen gebruikt mag worden als er óók aanvullende gehoorbescherming wordt gedragen door de motoragent. Voordat dit dan allemaal geregeld is heeft men in Europa reeds een ECE-regeling geschreven, moet Nederland weer het beste jongetje van de klas zijn en zitten we na 8 jaar opgescheept met een ECE-goedgekeurde fluit die niet functioneel is.
Laten we het maar gewoon bij de balletjesvrije verkeersfluit houden! Of ben ik nu te negatief?