Spoedbegeleiding door de politie

Auteur Topic: Spoedbegeleiding door de politie  (gelezen 424229 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #550 Gepost op: 1 mei 2013, 23:36:21
Hebben de motoren geen last van de tramrails? (glad)
Ja. Daarom rijden de trams op rails, en de motoren op het asfalt / beton ;)


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #551 Gepost op: 1 mei 2013, 23:38:43
Mooi filmpje idd. Telde ik nou vier spitsers? En wat of wie is er begeleid?

Er rijden 3 spitsers en 1 met een oranje vlaggetje. Die met vlaggetje is een instructeur van DH. Zij begeleiden een auto met instructeur. Was voor hun een oefening.

Alleen jammer dat ze op de terugweg op de Wibautstraat mijn begeleiding in de war schopte met hun platgooien van kruisingen.  98uiye  98uiye


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #552 Gepost op: 1 mei 2013, 23:39:34
Hebben de motoren geen last van de tramrails? (glad)

Als je er rekening mee houd is er niks aan de hand.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #553 Gepost op: 1 mei 2013, 23:55:04
Als je er rekening mee houd is er niks aan de hand.

Kwestie van uitproberen wat je motor doet in bepaalde situaties?


Ja. Daarom rijden de trams op rails, en de motoren op het asfalt / beton ;)

Niet helemaal waar, ze rijden ook op ijzer, water en zand, klinkers, zebrapaden.  :P
(en misschien nog wel veel meer)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #554 Gepost op: 1 mei 2013, 23:58:02
Kwestie van uitproberen wat je motor doet in bepaalde situaties?

Als je dag in, dag uit op je motor zit en dus continue met tramrails, enz enz te maken heb weet je idd wat je motor doet op dat soort materiaal/ondergrond.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #555 Gepost op: 2 mei 2013, 00:02:01
Als je dag in, dag uit op je motor zit en dus continue met tramrails, enz enz te maken heb weet je idd wat je motor doet op dat soort materiaal/ondergrond.

Dank je voor het antwoord, maar je geeft zelf al aan dat je dan wel dag in, dag uit op je motor zit.
Vroeger was het volgens mij zo dat een motoragent niet altijd op zijn motor dienst had. Het werd afgewisseld en soms zaten ze op de motor. Ik ga er nu vanuit dat er dus agenten zijn die alleen maar op de motor zitten?
(tenzij er anderhalve meter sneeuw ligt of het ijzelt)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #556 Gepost op: 2 mei 2013, 00:04:45
De echte motormuis ken niet zonder zijn motor  ;) ;D (dat zeg ik ....)  998765
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #557 Gepost op: 2 mei 2013, 00:10:34
De echte motormuis ken niet zonder zijn motor  ;) ;D (dat zeg ik ....)  998765

LoL, jij ook niet hé!  ;)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #558 Gepost op: 2 mei 2013, 00:16:30
LoL, jij ook niet hé!  ;)
Heb er door omstandigheden helaas al even niet van kunnen genieten. Morgen avond weer feest  >:D
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #559 Gepost op: 2 mei 2013, 00:16:56
Dank je voor het antwoord, maar je geeft zelf al aan dat je dan wel dag in, dag uit op je motor zit.
Vroeger was het volgens mij zo dat een motoragent niet altijd op zijn motor dienst had. Het werd afgewisseld en soms zaten ze op de motor. Ik ga er nu vanuit dat er dus agenten zijn die alleen maar op de motor zitten?
(tenzij er anderhalve meter sneeuw ligt of het ijzelt)

Voor de meeste geldt dat ze meer op de auto zitten als op de motor(dit dan bij de verkeersdienst Amsterdam). Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik 90-95% van mijn diensten op de motor zit.