Foto's maken politie auto's

Auteur Topic: Foto's maken politie auto's  (gelezen 17383 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #70 Gepost op: 7 oktober 2009, 21:05:53
Is deze militaire regel niet ZOooooo 'koude oorlog'.....  ;D Tegenwoordig vliegt er gewoon een satelliet over de havens / gebouwen... ;) ;D


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #71 Gepost op: 7 oktober 2009, 21:07:58
Is deze militaire regel niet ZOooooo 'koude oorlog'.....  ;D Tegenwoordig vliegt er gewoon een satelliet over de havens / gebouwen... ;) ;D

Klopt ook! Maar wel verankerd in een wetje. Kan altijd van pas komen...voor altijd!  ::)


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #72 Gepost op: 8 oktober 2009, 03:43:16
Toch is het wetboek van strafrecht er redelijk duidelijk over:

"Artikel 430 Hij die zonder verlof van het bevoegd gezag een opneming doet, een tekening of beschrijving maakt van enig militair werk, of die openbaar maakt, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de derde categorie."
Dit was het oorspronkelijke bericht.

Een kapstokartikel waar ten alle tijden gebruik van gemaakt KAN worden.  Zowel in uitzendgebied als "thuis" in vredestijd.
Nu zal het in uitzendgebied eerder gebeuren dan in Nederland ... maar er is (indien gewenst) weinig ruimte voor interpretatie.
Foto's maken (zonder een schriftelijke toestemming van het bevoegd gezag) mag niet dus iedere foto is bewijs.
Dit is er later aan toegevoegd.

Uitermate vervelend als mensen hun berichten gaan aanpassen nadat er
reacties op gekomen zijn. :(


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #73 Gepost op: 8 oktober 2009, 09:08:29
Dit was het oorspronkelijke bericht.
Dit is er later aan toegevoegd.

Uitermate vervelend als mensen hun berichten gaan aanpassen nadat er
reacties op gekomen zijn. :(

Ik was nog bezig met schijven/aanpassen van het bericht nadat ik het had gepost.
Ondertussen had je er al een reactie op geplaatst die ik pas zag toen ik mijn (uiteindelijke) bericht ging bekijken.

Volgens mij doet de aanvulling geen afbreuk aan het eerste bericht.
Jammer dat het als vervelend wordt beschouwd.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #74 Gepost op: 8 oktober 2009, 10:19:42
Ik was nog bezig met schijven/aanpassen van het bericht nadat ik het had gepost.
Ondertussen had je er al een reactie op geplaatst die ik pas zag toen ik mijn (uiteindelijke) bericht ging bekijken.

Volgens mij doet de aanvulling geen afbreuk aan het eerste bericht.
Jammer dat het als vervelend wordt beschouwd.

Editten is erg vervelend als iemand al gereageerd heeft of aan het reageren is.  Dit is ook een van de redenen dat berichten na verloop van tijd niet meer gewijzigd kunnen worden. De reacties kunnen dan erg krom overkomen tov het eerdere bericht.
Beter is om dan je bericht te citeren en in een nieuw bericht aan te vullen.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #75 Gepost op: 8 oktober 2009, 14:30:20
begrepen
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.