BLAUW, het politievakblad

Auteur Topic: BLAUW, het politievakblad  (gelezen 5631 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MartinJ

  • daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Gepost op: 2 juli 2013, 23:44:43
De politie moet bezuinigen en o.a. het vakblad BLAUW staat op de nominatie om daardoor opgeheven te worden. Gekgenoeg blijft 24/7 wel bestaan, terwijl de verspreidingskosten daarvan al hoger zijn dan de totale kosten van BLAUW. Van mij mogen ze 24/7  opheffen en BLAUW handhaven.


Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #1 Gepost op: 3 juli 2013, 00:35:25
Zou erg jammer zijn voor de kennisbevordering/-verspreiding binnen Politie Nederland. Heb het blad altijd erg interessant gevonden. Zowel de langere (achtergrond)verhalen als bijvoorbeeld de juridische rubriek zijn in mijn ogen een goede infobron.

 :(
Senior GGP / Oost-Brabant


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2 Gepost op: 3 juli 2013, 09:17:54
Persoonlijk zie ik liever dat het blad BLAUW gehandhaafd blijft en dat 24/7 verdwijnt.

BLAUW gewoon in de huidige vorm handhaven en 24/7 desnoods online zetten op intranet. Scheelt heel wat verzend/verspreidingskosten


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #3 Gepost op: 3 juli 2013, 20:42:48
+1 lange..


zijlvaart67

  • Verkeerspolitie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 395
Reactie #4 Gepost op: 3 juli 2013, 21:38:30
Ik vind 't inderdaad al bijzonder dat beide bladen gedrukt worden; gooi ze gewoon over de mail en dan heb je meteen een perfect naslagwerk, opgeslagen en wel. En je bereikt ook iedereen..

Pure geldverspilling zoals 't nu gaat..
העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #5 Gepost op: 3 juli 2013, 21:40:58
Beide zijn overigens op PKN terug te vinden... ;)


tygerpower

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 543
Reactie #6 Gepost op: 3 juli 2013, 21:46:28
online is goedkoper en makkelijker..    vakblad blauw mag van mij blijven bestaan..


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #7 Gepost op: 3 juli 2013, 22:50:31
Blauw zie ik echt als must om te lezen. 24/7 is meer een leuk personeelsblaadje dat ik niet zou missen en ook prima op intranet mag om door te klikken. Komt ook omdat het totaal niet meer regio-gebonden is...


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #8 Gepost op: 25 juli 2013, 12:10:17
Goed nieuws!

 Politie Nederland @Politie 24 juli 13
Korpschef Gerard Bouman heeft besloten dat de politie het vakblad Blauw financieel blijft steunen.
Senior GGP / Oost-Brabant