Lange wapenstok, ja of nee?

Auteur Topic: Lange wapenstok, ja of nee?  (gelezen 34451 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #70 Gepost op: 9 juli 2010, 22:40:18

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #71 Gepost op: 11 juli 2010, 10:18:59
Kom het stelt allemaal niet veel voor die testen met 1 of 2 twee keer in de week wat doen en je haalt het allemaal. Wat de lange lat bereft doe mij die maar. Die kleine is gewoon onhandig. De klant staat voor mijn gevoel te dichtbij en met de lange blijven ze echt wel op afstand en anders voelen ze het wel.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #72 Gepost op: 28 december 2010, 01:08:15
Inmiddels een (ruim) half jaar verder, een aantal nieuwe (blauwe) lezers .... Wederom de vraag, nieuwe meningen, nieuwe inzichten?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #73 Gepost op: 28 december 2010, 09:45:44
Las op de site van de VTSPN dat men gaat onderzoeken of er behoefte is aan de middel langewapenstok. Deze zou rond de 60cm moeten worden. Dit zou makkelijker zijn als de lange wapenstok voor bv optreden in een trein, bus, tram of kleine ruimte. Hier zou vraag naar zijn vanuit oa de spopo en ME.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #74 Gepost op: 28 december 2010, 10:26:22
Moet je onze wapenstokje eens aan de Belgische of Duitse collega' s laten zien. Die schijten in hun broek van het lachen. Waarom niet een ploertendoder zoals in veel landen in gebruik. Makkelijk mee te nemen en na een zwaai een wapenstok van formaat..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #75 Gepost op: 28 december 2010, 10:37:49
Moet je onze wapenstokje eens aan de Belgische of Duitse collega' s laten zien. Die schijten in hun broek van het lachen. Waarom niet een ploertendoder zoals in veel landen in gebruik. Makkelijk mee te nemen en na een zwaai een wapenstok van formaat..
Krijg je weer collega's die zeggen nog meer troep aan mijn koppel. JA ik heb ze gehoord in A-A, die vinden de paar dingen die er nu al aan hangen te veel.

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #76 Gepost op: 28 december 2010, 10:55:49

Ding is niks anders dan onze huidige stok, alleen dan compact en langer (wens van IBT). Ik snap jouw opmerking dus niet.

Mbt dat filmpje, tsja...hoog 'pief paf poef' gehalte. Kan je ook met de huidige knuppel doen. Een realistischer beeld is dit:

doorskippen naar 1:30

;)

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #77 Gepost op: 28 december 2010, 12:00:06
Krijg je weer collega's die zeggen nog meer troep aan mijn koppel. JA ik heb ze gehoord in A-A, die vinden de paar dingen die er nu al aan hangen te veel.

Hoeveel collega's hebben niet een multitool aan de koppel die met wat geluk 1 keer per jaar gebruikt wordt etc. Ik ben er niet voor om je koppel helemaal vol te hangen maar de wapenstok zoals hij nu zit in de broek vind ik ook niet lekker zitten!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Bundy

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #78 Gepost op: 28 december 2010, 12:29:28
Ik denk dat het niet zozeer gaat om hoe lang de wapenstok is maar hoe je die gebruikt !, meer lessen erin meer technieken ermee leren etc. Size doesnt matter  :P
Nec Temere, Nec Timide.

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #79 Gepost op: 28 december 2010, 12:34:34
Las op de site van de VTSPN dat men gaat onderzoeken of er behoefte is aan de middel langewapenstok. Deze zou rond de 60cm moeten worden. Dit zou makkelijker zijn als de lange wapenstok voor bv optreden in een trein, bus, tram of kleine ruimte. Hier zou vraag naar zijn vanuit oa de spopo en ME.

Wat ik begreep was dat ze al te bestellen zijn, onder de noemer "Lange wapenstok kort"