YES! Ik vroeg me al af wanneer we weer verder zouden gaan over de Westerscheldetunnel
Alleen is dit oud nieuws....
Ik snap overigens niet dat die burgemeester nu wel de verantwoordelijkheid kan dragen. De tunnel is immers open, er is geen beroepsbrandweer en zelfs het speciale materieel voor de tunnel is nog niet compleet. Als hij consequent was geweest had hij nu al de knuppel in het hoenderhok moeten gooien en niet pas na 2005 als blijkt dat er definitief geen beroepsbrandweer blijkt te komen. Hij gooit daarmee volgens mij zijn eigen glazen in, want als er tot 2005 niets bijzonders in die tunnel gebeurt dan heb je weinig argumenten meer om alsnog beroepsposten aan beide kanten van de tunnel te eisen. Tot nu toe is er nog geen enkele brandweerinzet in de Westerscheldetunnel geweest.
De twee schuimblus-/CAFS-voertuigen worden overigens binnen drie weken afgeleverd.......
Overigens snap ik ook niet dat, als je een voorbereidingstijd hebt van een jaar of zes (= bouwtijd tunnel), de helft van de speciaal daarvoor bestemde voertuigen pas een half jaar na oplevering van de tunnel afgeleverd worden.
Gr
Erik