toppie!

Auteur Topic: toppie!  (gelezen 2805 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kgbatn8

• Gast
Gepost op: 7 april 2005, 16:57:54
lieve bhv-ers jullie waren net als t rode kruis en sigma toppie met de oefening 6 april ik ben mishandeld :'( door de beveiliging gescheurde\verekte schouderspier plus een blauwe rug jullie bhv-ers waren de eerste menselijke mensen die we tegenkwamen toppie dank jullie wel!  ;D

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #1 Gepost op: 7 april 2005, 18:34:40
lieve bhv-ers jullie waren net als t rode kruis en sigma toppie met de oefening 6 april ik ben mishandeld :'( door de beveiliging gescheurde\verekte schouderspier plus een blauwe rug jullie bhv-ers waren de eerste menselijke mensen die we tegenkwamen toppie dank jullie wel!  ;D

Wat is er gebeurd ?

Remi

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 7 april 2005, 19:42:26
Slachtoffer van oefening Bonfire.
Letterlijk en figuurlijk

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #3 Gepost op: 18 april 2005, 20:16:28
Slachtoffer van oefening Bonfire.
Letterlijk en figuurlijk

Dat had ik zelf al bedacht, maar wat is er gebeurd ?

kgbatn8

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 1 mei 2005, 13:46:13
ik be te heavy aangepakt door de beveiliging terwijl ik m`n hurken bij een s.o zat  echt wreed en
 ik was stomverbaasd nog nooit ben ik zo aangepakt door beveiliging terwijl ik vroeger heel regelmatig ruzie/meningsverschillen had met t uitgaan :o

maar ze waren gewoon gefrustreerd dat t ze niet alles onder controle haden nu 1 mei voel ik nog steeds m`n spier pijn doen als ik m`n arm op m`n rug doe
maar t ned.rode kruis gaat er wat mee doen  er schijnen meer mensen zo behandeld te zijn, :-\

pas bij t wegaan werden we goed opgevangen door de bhv-ers op de brug en in de sporthal door de sigma en de rode kruiz ;Ders jullie behandelde de mensen als s.o ers en niet als terroristen integenstelling dus tot de beveiliging en de politie en ik hoorde dat de ME ook niet zo netjes was....   maar in ieder geval bedankt!!

greeting korelev

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 1 mei 2005, 22:32:50
Heel vervelend dat dit zo gebeurt is. Ik heb als sigma lid mee gedaan en heb binnen in de arena geholpen. Uiteraard behandel je de slachtoffers als slachtoffer, daar krijgen wij die opleiding voor. Ik wens je in ieder geval beterschap en hoop dat je weer gauw de oude zult zijn.

kgbatn8

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 3 mei 2005, 20:44:56
bedankt..!
 maar ik voelde me al snel beter toen ik naar de beste man had gespuugd :o

en  hij kreeg 2 appels op z`n hoofd  :P van andere mensen
en hij viel voor m`n neus bijna van de trap dus mijn wraak was zoet zonder dat ik er wat aan had gedaan ;D

:D  korelev